als eerste welkom op bokt ik denk je rond de 800 moet gaan denken ik heb zelf een haflinger veulen vorig jaar gekocht dit is een hengstje nu ruin die zijn wat goedkoper had ook voior een merry gekeken die kwam rond de 800 euro ik denk dat fjord en haflingers een beetje in de zelfde prijs zitten hoop dat je een leuke gaat vinden
Onze merrie Anca krijgt half mei ook een veulen wat in de verkoop gaat. Wij wonen alleen in Brabant. Mocht je interesse hebben, stuur maar een pb. succes met zoeken in ieder geval.
jannegien
Geplaatst: 30-04-10 20:48
Ben je op zoek naar een veulen van dit jaar? of eentje van vorig jaar? Dit jaar zijn nog niet alle veulens van hengstenhouderij vd Berg geboren. We hebben al wel 2 Rodblakke hengstveulens te koop van begin April.
Merrieveulens (2010 geboren) zijn hier ca. 600 euro, gemiddeld, soms goedkoper, soms duurder...van vorig jaar de merries zijn tussen de 700 en 1000 euro denk ik.
Nog specifieke voorkeur voor de eisen die aan de fjord moeten zitten. Hier nog wel diverse nu jaarlingmerries te koop , maar ook wel hengsten (alhoewel, na volgende week hopelijk ruinen).
MisZ_FayeNna
Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-10 16:54
Oké bedankt voor jullie reacties allemaal! Ik heb al op de sites gekeken, het liefst heb ik een veulen van dit jaar.... Maar die zijn nog niet allemaal geboren. Dus ga ik me gewoon wat oriënteren, en vind ik gewoon het perfecte veulen wat bij me past (tenminste dat hoop ik )