Iemand zei van de week tegen mijn: oh jouw haf is echt van het ouderwetse type he? Toen zei ik: nou nieuw is hij zeker niet, maar hij zit er volgensmij tussenin.
Zij vond hem hem echt ouderwets, ik niet hi hi

Wat vinden jullie?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

hoe groot is ze?
Leuke haf heb je ook
Ik ben gek op doorlopende blessen en een roze snuit
Een stalgenoot heeft een anglo arabier en ik rij met haar buiten. Zij zegt ook altijd, nou hij doet niet onder voor die van mij. Ik vind het ook soms jammer, zeker als ik alleen ga met hem moet ik echt oppassen. Heel kijkerig is hij ook. Gelukkig ben ik het allemaal gewend geraakt door de jaren heen
Maar hij is heel gezellig voor mens en paard, hij kan het met iedereen vinden gelukkig. Hij is wel heel ondeugend
van licht naar donker. Pebbels is een behoorlijk donkere haflinger met sooty gen en stekelharig , dat komt dus ook voor bij ouderwetse
Het lijkt me dat haar karakter ook meer modern is, ik zou dit iig geen ouderwetse Haflinger noemen

. 

Gelukkig ben ik rustig en ben ik aan hem gewend. Maar het is weel een lekker beest ik zou hem voor geen goud ruilen