[***] schreef:Dit vind ik altijd zo bijzonder dat je eerst een forum raadpleegt ipv een dierenarts.
Hoe moet men hier nou zien wat er met het veulen aan de hand is? Ik hoop dat je niet te laat bent.
Dat ik hem niet heb zien plassen maakt nog niet dat hij het niet kan, de dierenarts nam de telefoon niet op dus dacht laat ik dan ook hier even vragen of er mensen zijn die dit ook hebben gehad of hun hengstje niet hebben zien plassen sorry dat ik inderdaad een forum raad pleeg als ik de dierenarts nog niet tepakken krijg.
Hij heeft net staan plassen en heb de dierenarts net gesproken hij zegt als gewoon plast komt zijn slurfje er straks vanzelf uit dus niets om je zorgen over te maken.
Dus dan ben ik ook blij dat ik de dierenarts tepakken heb gekregen nog voor ik hier keek of er iemand wist wat het zou kunnen zijn.
Maar goed hij heeft dus net geplast en mesten gaat hem ook goed af bokken naar zijn moeder als ze in de weg staat gaat ook heel goed en heel bijdehand naar mij toe komen en naast me gaan liggen omdat hij dat wel gezellig vind doet hij ook dus ik denk niet dat hij ziek zal zijn en zoals de dierenarts zegt hij is kern gezond en bij twijfel gewoon weer bellen.
In iedergeval bedankt voor jullie reactie.