Zijn er mensen die intresse hebben in een Haf? (drenthe)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maikaatje

Zijn er mensen die intresse hebben in een Haf? (drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-10 15:26

Hallo haflinger liefhebbers.

Mijn vraag is zijn er mensen in Drenthe die op zoek zijn naar een leuke haflinger?
Dit is omdat ik misschien van plan ben om mijn hafje te verkopen.
Twijfel nog wel.
Daarom wil ik graag weten of er mensen in de buurt zijn die intresse hebben in een haflinger.

Want als ik haar in de buurt verkoop heb ik er minder moeite mee, dan dat als ze ver weg komt te staan.
Misschien zijn er ook mensen die willen ruilen tegen een Groot paard.

Hoop dat jullie waarderen dat ik deze vraag hiertussen plant.
Want zo kan ik er even goed over nadenken, en bekijken welke mensen er ntresse hebben.

Gr. Sanne

maschke

Re: Zijn er mensen die intresse hebben in een Haf? (drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 22:33

wat voor een groot paard zoek je? ik woon helaas niet in je buurt maar verzeker je dat ze goed komt en dat je contact met haar houd en zelfs kan komen rijden mocht je daar behoefte aan hebben.

Maikaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-10 23:31

maschke schreef:
wat voor een groot paard zoek je? ik woon helaas niet in je buurt maar verzeker je dat ze goed komt en dat je contact met haar houd en zelfs kan komen rijden mocht je daar behoefte aan hebben.

Nouja, heb nog geen idee. wat voor een. Maar fries lijkt me mooi. Of kwpn. Zowiezo een grote van 1.65 minimaal

maschke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 08:45

heb twee 3 jarige staan. een bruine ruin van grafiet, mooi dressuur paard.die is nu ong 1.66m en moet nog wat groeien. en een super mooie groote hengst (kan geruind worden) van Vingino (voltaire )schimmel, maar wel een donkere. ong 1.75 nu al. zijn alletwee zadelmak en ik ga er deze week ergens opzitten. kunnen alletwee echt magisch bewegen en die vinging kan ook super springen.Ze moeten niet perce weg en gaan net als die van jou echt alleen voor een goed huis.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 19:48

Gezien het in dit topic om een soort advertentie gaat, hoort het niet thuis op HA, maar op EA. Echter lijk je nog niet zeker genoeg of je wel of geen echte advertentie wilt plaatsen, waardoor EA ook niet de juiste plaats is voor dit topic. Omdat er verder geen plaats is op Bokt waar dit past, plaats ik hier een slotje.