Ik heb een Robar halster geboorte alarm sinds het weekeind in gebruik. Woensdag kwam ik er achter dat het beltegoed er al doorheen was, dus op gewaardeerd. Kreeg ik vanmorgen weer een waarschuwing dat hij bijna op is!
Voicemail van het nummer in de melder staat al uit. Wat zie ik over het hoofd?
Leverancier heb ik ook al een mailtje gestuurd, maar nog geen antwoord.
Neem je op als het afgaat? Normaal moet je het laten rinkelen en gewoon terugbellen. Je kunt het geloof ik ook instellen dat je een berichtje krijgt met de hoek erop, de batterij info, ... en dit kost ook iets (verzenden van sms). Bij ons doet het dat maar na 3 x bellen dus als je van de eerste keer kunt terugbellen heb je geen probleem.
Ik kan je verder niet helpen. Vind het een goed systeem en heb er geen problemen mee verder.
Heb er binnen een week al 20 euro door heen gejaagd, zal dus wel iets fout doen . Ik neem niet op, druk hem wel meestal weg omdat hij anders echt minuten lang af gaat. Ik ga wel kijken of ik mijn eigen voicemail ook uit kan zetten, gebruik dat toch nooit.
Ik heb ook een gsm melder, wanneer je hem wegdrukt gaat hij naar je voicemail. Dat kost geld natuurlijk. Ik jaag er in ieder geval geen 20 euro doorheen!!
Er staat in de gebruiksaanwijzing ook duidelijk dat je hem moet laten overgaan tot hij stopt, en dan direkt terugbellen.
Dorus
Geplaatst: 16-04-10 16:37
Dennis schreef:
Ik ga wel kijken of ik mijn eigen voicemail ook uit kan zetten, gebruik dat toch nooit.
Dat zal hem zijn. Als jij afdrukt gaat hij waarschijlnijk automatisch door naar jou voicemail en wacht totdat daar de verbinding verbroken wordt. Overigens, als je hem niet wegdrukt heb je ook kans dat hij op een gegeven moment door gaat naar jou voicemail met hetzelfde effect.
Dennis
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-10 16:38
Heb m'n vriend de gebruiks aanwijzing laten lezen , misschien is het daar fout gegaan .
Heb contact gehad, heb m'n eigen voicemail uitgezet en vanavond maar kijken of het zo beter gaat. Als ik hem over laat gaan gaat hij zowat wel een ruime minuut door. Kwam zo ver in het deuntje als dat ik nog nooit geweest ws (leer je eigen ringtone kennen ).
friesiszwart
Ik heb ook een halstergeboortemelder. Als de merrie ligt en ik gebeld wordt zie ik in het scherm dat het de geboortemelder is. Dan niet opnemen en nadat het bellen gestopt is de melder bellen zodat hij niet verder gaat bellen. Dan kost het geen beltegoed en blijft hij waarschuwen.