ik zal me even voorstellen:
Ik ben Yv, 26 jaar, getrouwd en heb 2 kids (bijna 3 en 6).
'vroeger' (zo'n 11 jaar geleden) heb ik een Haflinger gehad, maar wegens omstandigheden heb ik hem met 2,5jaar verkocht.
Sindsdien niet meer gereden ook. Ik was er even helemaal klaar mee, al heb ik het al die tijd wel gemist.
Toen mijn dochter een paar maanden terug begon met paardrijden begon het bij mij ook weer een beetje te kriebelen. Een paar keer op een manege paard gereden om te kijken of ik het nog wel 'kon', maar aangezien dat toch niet helemaal mijn ding is (alleen maar in de bak rondjes rijden) heb ik er lang over nagedacht en uiteindelijk de knoop door gehakt... een eigen paardje.
We zijn opzoek gegaan naar een pony waar mijn dochter op kan en waar ik zelf ook op kan en kwam toch weer uit bij een haflinger uiteindelijk, omdat ik daar toch nog steeds een zwak voor heb

en dit is ze dan...

Jenny van Heidenheim (v. Stradivari)
Ze is 4 jaar en echt een schatje
! Ze is vandaag gebracht dus allemaal nog erg spannend, maar ze lijkt zich al aardig thuis te voelen!
Wat een mooierd!
Ze was niet meer vooruit te krijgen. Toen toch maar zweepje erbij. Toen mijn dochter hem bracht zag ik haar er al naar kijken hihi Toen begon ze spontaan te bokken terwijl ik hem nog niet eens had gebruikt!! Steeds na een paar passen wilde ze weer stil staan of bokken en toen ze er ook nog eens bokkend vandoor probeerde te gaan moest ik (die helemaaaal geen held is) toch wel even slikken en natuurlijk voelt dat beestje dat. Toen ben ik even rustig stil gaan staan heb diep in en uit geademd en tegen Jenny gezegd dat ik toch echt de baas ben! Toen ze weer een bokje wilde geven heb ik haar een tikje gegeven met de zweep en toen liep ze! Heb een kwartiertje rond gestapt en toen maar weer bij haar vriendje op het landje gezet! Vond het weer even genoeg voor ons allebei zo de eerste keer. 
veel geluk er mee