Hier zijn 2 foto's, de eerste is wel van vorige zomer maar daarop kun je het duidelijk zien. De 2e is van de 2 winter, daar kun je het natuurlijk wat minder goed zien vanwege al dat haar. Maar nu al dat haar eraf gaat ziet ze er nog steeds zo uit als op de eerste foto.

http://i46.tinypic.com/2a0hkc8.png
Krijg ook wel wat vaker te horen dat mensen haar iets te dun vinden. Ze krijgt nu 3 plakken hooi per dag en een kilo biks. Binnenkort gaat ze weer de hele dag het land op. Maar haar weiland is heel snel erg schraal dus we voeren haar de hele zomer door ook 2 tot 3 plakken hooi. Als ze gereden heeft krijgt ze ook nog een kilo muesli. Iemand die misschien tips heeft om haar wat dikker te krijgen?
dik is ze ook niet, maar dat is ook nergens voor nodig
Pianissimo van Cavalor 

) 3x per dag, en 2x per dag biks. Wordt in totaal dus 5keer gevoerd. Daarnaast rijd ik hem ook geen 7dagen per week, en nu het zomer is staat hij ook op het land 5,5 uur. Hierdoor mist hij 1x ruwvoer. Maar dat graast hij wel bij op het land. Ook geef ik hem extra biotine, en vitamine. En krijgt erg veel tussendoortjes
. Maismeel zou ik niet geven, aangezien je hiermee de kans op hoefbevangenheid verhoogd. Slobber kan wel helpen, maar dat moet je paardje wel lusten. (mijn zeurpietje lust dat dus niet

)