Camera/licht in stal

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lovemyladie

Camera/licht in stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-10 17:53

Ik zit een beetje met een dilemma.
Mijn merrie is over een weekje uitgeteld. Ik heb de camera vanaf gister aan staan.. nu het probleem:
Wanneer ik 's nachts op het schermpje langs mijn bed wil kijken, moeten de lampen in de stallen aan zijn, anders doet de
camera het namelijk niet.

Ik vind dit best vervelend omdat bij alle paarden dus op stal 's nachts het licht aan is. ( TL's door de hele schuur heen)
Nou bedacht ik me om een aparte lamp op haar stal te richten zodat de rest er geen last van heeft
en ik haar toch in de gate kan houden.
Alleen vind ik het ook zoiets om een bouwlamp op te hangen van ik weet niet hoeveel Watt. Heeft iemand misschien een oplossing of idee hoe ik dit kan oplossen?? :?

Wilawander

Re: Camera/licht in stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 17:57

Ik heb gewoon het licht aangelaten, zijn ze zo aangewend.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 17:59

Inderdaad, ik zou ook het licht aanlaten.

lovemyladie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-10 18:49

Hmm.. ja dat had ik dus gister en vorig jaar eigenlijk ook. Maargoed, er komen dit jaar 6 veulentjes. Dus dat word wel lang haha.. Misschien toch eens kijken voor een bouwlampje met een laag aantal Watt..

justgushi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 19:07

ik heb bouwlampje staan is wel een oud ding maar 100 watt

gitje65

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 21:21

Ik heb een looplamp van de Aldi meteen spaarlamp. Die kan ik ophangen aan een haakje of aan stalwand plakken omdat er magneet aan de onderkant zit. Reuze handig!

lovemyladie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-10 21:23

gitje65 schreef:
Ik heb een looplamp van de Aldi meteen spaarlamp. Die kan ik ophangen aan een haakje of aan stalwand plakken omdat er magneet aan de onderkant zit. Reuze handig!

Hey dat is wel een goede tip. Maar geeft dat wel genoeg licht voor een hele stal te verlichten?? Stal is 3x5 ongeveer.. ik ga eens kijken of ze die bij de Aldi nog hebben. Dankjewel!

inkepink

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 12:16

is het niet net zo makkelijk om een andere camera aan te schaffen met nachtzicht, deze heb je ook al wel vanaf een 70 euri,

veronake

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 13:00

Ik heb in de electriciteitswinkel een socketje gehaald, spaarlamp erin van 40w en een draad met pries laten aanzetten. Voor 10.50€ was ik gesteld en is genoeg licht om te kijken op de camera, maar toch aangenaam ( gedimd effect) voor het paard.

Jasterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 13:03

wij hebben gewoon 2 tl lampen. En die niet zoveel licht geven als normale tl lampen. Werkt perfect!
hebben we een keer bij de gama gekocht geloof ik..