Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
bedankt hoor,maar ik had de site op het internet al gevonden,ik weet dat hij in de zuuthoeve staat,maar ik vind niet dat er speciaal veel over te vinden is op het internet,daarom dat ik hier nog even te rade ga,ik heb al fotos gezien,het is een zwartbruine hengst;ik weet niet of het dan degene is die jij op je rijvereniging gezien hebt.
! Ik heb 'm vorige zomer in real life gezien in zijn stalletje op de Zuuthoeve en sindsdien ben ik helemaal weg van 'm. Het is echt zo'n lief knuffelbeest en niet zoals Karsten een aandachtvrager. Hij bleef rustig aan de staldeur staan wachten terwijl je naar de andere hengsten ging kijken zonder z'n deur helemaal verrot te trappen! Ik heb 'm spijtig genoeg nog niet zien rijden, maar op de manège staat ook een afstammeling van Sir Lui en die vind ik persoonlijk toch wel sterk lopen!
maar naart schijnt is het idd een lieverd in zn stal,karakter speelt een grote rol,mn merrie is ook heel gemakkelijk en lief,dat zouden we graag terugvinden in het veulen,duimen dus
hey tof hoor,je hebt nog aan mij gedacht,merci om je site door te mailen,ik ga de fotos zorgvuldig bewaren!
VIVALDI schreef:Heb reeds enkele nakomelingen van Sir Lui zien lopen. Het zijn allemaal paarden van "grote" maat, allen zwart(bruin). Voor hun ouderdom iets jeugdig aandoend. Zij zijn over het algemeen correct gebouwd en bewegen "normaal". Degenen die ik gezien heb lieten zich goed rijden en zijn zeer handelbaar (wat soms anders kan verwacht worden van Silvio-bloed)
qua exterieur gaat mn merrie die tekortkomingen goed tegemoetkomen,ze heeft een mooie rug en hals en schoft( ze is eigenlijk helemaal rijtypisch)