wanneer je hier op bokt de zoekfunctie gebruikt, vindt je al informatie over hem. ook op Google staat redelijk wat informatie. mss kun je dit eens raadplegen?
Dit kan ik nergens terugvinden misschien weet iemand meer..
Cahill
Geplaatst: 16-04-10 09:11
Komen we elkaar weer tegen Jij en ik bezitten de 2 volle gebroeders
Ik heb jaren geleden al gezocht naar deze hengst en hij is ong. 15 jaar geleden ge exporteerd naar.... Zwitserland...??? om daar als Spring pony verder te gaan.
Ik kwam hem toen der tijd wel eens tegen in resultaten lijsten maar verder geen informatie gevonden.
Hoe oud is jou pony? en heeft hij in de sport gelopen??
Geeske_
Geplaatst: 14-08-10 20:56
shampy schreef:
Zijn moeder is Broomy Mahtilda,
Hoe oud is jou pony? en heeft hij in de sport gelopen??
mijn pony heeft als moeder Weper Petra. hij komt uit 1994 en heeft M2 gelopen.
ik was net even aan het kijken maar mijn vorige pony die heeft ook broomy in zijn familie zitten! mijn vorige pony haar vader: Chungel Fury heeft als vader en moeder Broomy Slipon en Broomy Penny!!
Rafke15
Geplaatst: 26-12-11 21:20
wellicht een beetje aan de late kant maar ik ken Picasso nog van vroeger en heb twee kleurenfoto's van hem (zie links hieronder).
Hij stond begin jaren negentig als dekhengst op de New Forrest fokkerij van Joh. van de Water in IJsselstein. Hij liep daarin ook gewoon op zaterdag mee in de les - ging prima tussen al die merries. Hij had echt een super karakter, heel fijne hengst in de omgang, hij liep zelfs braaf mee in draf naast de fiets. Een knuffel met een lekker temperament, zeg maar. Kon ook lekker springen, ging braaf mee op buitenrit, kortom, heerlijke pony die er overigens wel van hield om af en toe eens even op zijn achterbenen te gaan staan. Niet uit gemenigheid maar meer zo van "tjonge we hebben er weer zin in vandaag". Ik vraag me af of hij nog leeft. Hoop van wel...
Ik heb een 12 jarige d-pony, Belle. Haar moeder is Manor's Paloma en daarvan de vader is polsbury Picasso.Ik heb ook nog zijn ouders en daar weer de ouders van.