Nu mijn 31-jarige arabier-newforest echt met pensioen is, heb ik in september een nieuwe arab gekocht. Ik heb me nooit verdiept in de achtergronden (egyptisch, russisch enz.), maar ben nu toch wel heel erg benieuwd of iemand mij kan vertellen hoe de foklijnen van mijn nieuwe trots in elkaar zitten. Wie kan helpen? www.allbreedpedigree.com/magnum+opus+one
CZpaint_av
Geplaatst: 10-04-10 08:54
Hier zitten alle richtingen in o.a. via Padron's Psyche Russisch via A Fancy Miracle Spaans via Elysia Crabbet via Ibn Estasha en Aswan deels Egyptisch via Edykt Pools
Sigrid72
Geplaatst: 10-04-10 13:24
Gefeliciteerd met je aankoop, Magnum Opus One is erg goed gefokt, en heeft - toen hij nog hengst was- een 2e premie gehaald op de hengstenkeuring. Hij werd ook 1e in zijn rubriek op de internationale show in Brecht. Ik heb zelfs nog foto's van 'm als veulen
Magnum is compleet gefokt voor de show, z'n pedigree zit volgestouwd met showkampioenen.
Hij is vnl. russisch gefokt, met hier en daar wat Pools, Spaans en Egyptisch bloed
Veel plezier ermee !
heidi73
Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-10 21:19
Allebei bedankt voor de reactie, zo krijg ik het plaatje rondom Mag wat completer!
dakhilah
Geplaatst: 12-04-10 16:43
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst....mooi pedigree
Dank je wel, ben super blij met hem! In het begin wel veel 'discussie' met hem gehad, maar hij begint het nu te snappen. Loop steeds netter en hij begint te snappen dat het bos leuk is! Ben heel benieuwd hoe hij het in de endurance gaat doen, maar dressuurmatig gaat hij ook met sprongen vooruit.