Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
carr_friesje schreef:hallo, dit jaar wordt weer geprobeerd om 1 van mijn verzorgpaarden drachtig te krijgen.
ik wil graag een camera ophangen in de stal zodat ik haar thuis kan volgen, alleen ik woon ong 4 km en 15min rijden met de auto van de stal vandaan.
welke (zo goedkoop mogelijk) camera is hier geschikt voor zodat ik haar via internet op mijn laptop kan volgen?
groetjes
amazingstar schreef:carr_friesje schreef:hallo, dit jaar wordt weer geprobeerd om 1 van mijn verzorgpaarden drachtig te krijgen.
ik wil graag een camera ophangen in de stal zodat ik haar thuis kan volgen, alleen ik woon ong 4 km en 15min rijden met de auto van de stal vandaan.
welke (zo goedkoop mogelijk) camera is hier geschikt voor zodat ik haar via internet op mijn laptop kan volgen?
groetjes
je kan draadloze webcams krijgen die je kan installeren op de pc van de eigenaar...je kan het dan zelf thuis volgen.
mijn bazin heeft dat ook met dr paardje en ik volg het via een speciale windows xp cam.