Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

WowAmigo schreef:Ben ik ook mee bezig, heb ook gegevens uit Amerika gehad. Je kan de Amerikaanse federatie mailen met de gegevens van het paard, dan sturen ze je een uitdraai (ik had echt binnen 3 dagen antwoord). Vervolgens gaat het KWPN nog weer contact leggen met de federatie om te checken.
Denk dat het met andere federaties ook wel zo zal werken?

eilander schreef:WowAmigo schreef:Ben ik ook mee bezig, heb ook gegevens uit Amerika gehad. Je kan de Amerikaanse federatie mailen met de gegevens van het paard, dan sturen ze je een uitdraai (ik had echt binnen 3 dagen antwoord). Vervolgens gaat het KWPN nog weer contact leggen met de federatie om te checken.
Denk dat het met andere federaties ook wel zo zal werken?
Ik heb al een paar keer gemaild.
oa naar de FEI.
Maar geen gehoor!!!

manic schreef:Zweden kun je op equipe.nu & ridsport.se een end komen, alhoewel ik er nog niet echt achterben hoe je op specifieke naam kan zoeken.
In google kun je als zoekterm opgeven
"naam paard" +site:equipe.nu
of
"naam paard" +site:ridsport.se
of
+"naam paard" +"naam vader paard" site:.se
Daar kom je vaak een heel end mee.
Zwitserland is: http://www.fnch.ch
Als je daar links "Resultate" kiest, dan in de dropdown "Pferd", naam (of andere gegevens) invullen. Als je dan op "pferdestamblatt" klikt kun je dmv het opgeven van je email adres de sportresultaten per email verstuurd krijgen. Klasses weet ik even niet meer uit mijn hoofd, maar geloof dat RIII-1.30 is.