Nakomelingen van Stallone ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sharif08

Nakomelingen van Stallone ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-10 17:28

Wie heeft er nakomelingen van Stallone ?!

Een super mooie Arabier, met een heel mooi karakter.

Ik heb er een heel mooi Arabiertje van die echt een heel mooi en lief karater heeft.

Afbeelding

Afbeelding

Ik wil wel eens weten wie er ook een paardje van Stallone heeft !!

Nicole288

Re: Nakomelingen van Stallone ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 17:31

FB -> AV

_merel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 17:34

Daar is Stallone van schamar! Volgens mij kun je goed zoeken op bokt..... Je kunt op schamar zoeken!

Ik heb nog fotos van hem toen hij al 23 was ofzo!

_merel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 17:36

Sharif08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-10 17:42

Waar moet ik zoeken ?

_merel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 17:48

hier op bokt zijn er mensen die hem kennen omdat hij heel lang op manege schamar heeft gestaan
dus als je zoekt op schamar

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 16:24

marengo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 14:47

Hey,

Goh, ik het topic van Stallone nu pas...........
Stallone heeft zo'n jaar of anderhalf/ twee, bij mij doorgebracht in training, en ter dekking.
Hij is nooit voor de VS bestemd geweest, of blind geslagen, en daardoor niet weggekund.
Hij heeft op één of andere manier een oogbeschadiging opgelopen, en had een peesbeschadiging als 4-jarige.
Zijn eigenaar Schamar, werden dusdanig zenuwachtig van het geheel, en vonden de verzorging lastig
en Stallone lastig worden, en dus is hij bij mij gebracht om te herstellen toendertijd.
De pees is prima hersteld, het oog had helaas minder geluk en was al te erg beschadigd.
Hij had schijnbaar zijn oog gestoten tegen de muur, althans dat was het verhaal.

Het is een prima paard, met prima karakter, wel groot voor een arabier, en kende af en toe zijn eigen kracht niet,
en deed dan zijn naam eer aan :D
Hij had voor een Arabisch Volbloed wat meer type mogen hebben, en is in Nederland indertijd niet goedgekeurd, omdat er
vraagtekens waren bij één van zijn spronggewrichten, dat men verdacht van spat, echter de röntgen foto's later
hebben aangetoond dat daarvan géén sprake was.
Hij heeft heel goed gepresteerd onder het zadel, gereden door ik geloof ene Nelleke, die erg gek was met Stallone, MAAR
dat waren zijn eigenaren van Schamar ZEKER ook: die werden al helemaal zenuwachtig als er een schrammetje aan het paard was.
Wij hebben hem getrained voor de HK in België, en hij is daar met een derde premie met glans goedgekeurd.
Heb daar ERGENS zelfs nog een video van liggen.

In de tijd dat Stallone bij mij stond hebben zijn eigenaren nog de Nadejni dochter Sarancha via mij gekocht, speciaal voor
Stallone, om mee te fokken.
Ik heb daar ooit nog een goed veulen van gezien, en dat is eigenlijk ook het enige veulen van Stallone dat ik ooit gezien heb.
De hengst is in Nederland verder weinig gepromoot, en aan de hand geloof ik niet meer of 1 keer geshowed, en in de vergeethoek
terecht gekomen.
Héél jammer, en ik verbaas mij dat zijn eigenaren hem überhaupt verkocht hebben, en ben eigenlijk zeer benieuwd of hij nog leeft, en waar hij is.
Het was een héél fijn paard om mee te werken, snel van begrip, en werkte ook heel graag.
Was alleen zoals gezegd met zijn ruim 1.60m en brede bouw een flinke jongen voor een arabier, zeker in die tijd (zo'n 20 jaar geleden) en deed dan in zijn enthousiasme zijn naam alle eer aan, wat zijn eigenaar weer kopzorgen gaf, en dan kwam de telefoon, dat ze hem niet aan kon, en hij zo fris was, of ze hem mochten brengen.
Eigenlijk was het gewoon een vrolijke Frans 8-) , en ik hoop dat zijn nakomelingen zijn atletisch vermogen in ieder geval van hem meegekregen hebben.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 14:52

marengo schreef:
Ik heb daar ooit nog een goed veulen van gezien, en dat is eigenlijk ook het enige veulen van Stallone dat ik ooit gezien heb.

In mijn profiel staan twee foto's van mijn merrie als veulen, zij is er ook eentje van Stallone. Persoonlijk vind ik haar meer op mams lijken en in een aantal karaktertrekken ook, maar het vrolijke/jolige heeft mijn merrie ook. Misschien dat ze toch wel meer van paps heeft dan ik denk :j

GabySharif

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 16:54

Mijn paardje lijkt ook veel meer op zijn moeder !

GabySharif

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 16:57

@ Marengo. Ik les net dat Stallone nog steeds leeft ( weet niet of dat natuurlijk waar is maar dit stond er ) !!

Stallone leeft nog, TS, hij is nog in dekdienst, bij Stefan Haaster, in Den Helder.