Wil graag op 9 mei mee doen (als het kan) dus het zal kielekiele worden met het regelen.
Ik moet bij de papieren een aantal foto's doen maar ook aangeven wat zijn aftekeningen zijn. Maar hoe moet ik dat eigenlijk neer zetten? Mijn engels is niet zo uitmuntend en voordat ik een fout maak...
Misschien zitten er hier mensen die mij verder zouden willen helpen?
Volgens mij Palomino Overo.
Dit zijn de aftekeningen (sorry pas niet op 2 foto's ter illustratie....):
De onderkant van zijn kaken

De ene kant van zijn koppie

en de andere kant

Hij lijkt achter hoge witte benen te hebben met over de knie oplopend.
Voorbenen lijken palomino te zijn, met op zijn linkervoorknie een witte vlek (mogelijk aan de achterkant van de benen nog wat wittige stukken).

Hij heeft geen blauwe ogen, dan kan ik zo invullen maar de rest is voor mij echt allemaal nieuw om te doen.
Daarnaast wil ik met hem dus meedoen met de 1e halterwedstrijd binnenkort (of hij er dan wel/niet uitziet doet er even niet toe). Nu ben ik lid van DPHC en volgens mij ook van APHA want mijn merrie (moeder van Bombarie) is op mijn naam over geschreven.
Kan ik ons pas inschrijven op het moment dat ik de papieren en de definitieve naam van Bombarie terug heb gekregen van APHA? Moet ik nog iets anders doen?
Thanks alvast voor het uitleggen!

En ik kan je zo ook niet vertellen hoe je die noemt in het engels. Ik heb wel eens een registratie gedaan zonder dat ik het in tekst ingevuld had, maar volgens mij was dat bij een AQHA veulen. Maar met goede foto's mss dat ze het ook zo doen.
).