al een klein poosje zit ik op bokt reageer af en toe en nu kan ik eindelijk na jaren wachten en denken komt toch nooid zo ver dat ik een eigen haflinger heb. we hebben 3 adressen gehad om haflingers te bekijken. de eerste dacht ik jaa dit is het maar helaas eigenaar was niet eerlijk. gelukkig bestaat bokt en zag ik belanrijke zaken die wel vermeld moesten worden maar dat deed ze niet. bij 2e adres was een henst van 2 jaar. stijgeren bijten enz niet echt mijn ding. schoon vader vond het wel geweldig. bij de 3e adres was een fokkerij van haflingers. en daar stond ze. direct toen ze naar ons toe kwam lopen had ik jaaa dit is haar. bij de tweede bezoek ook anderen bekeken maar toch eerste ontmoeting met haar zei al genoeg.
en sinds vorige week vrijdagis ze gekomen. ben ik de trotse eigenaar van een bijna 4 jaarige haflinger merrie. ze heet brigitte van de tschoggelberg. haar moeder is bonja van t kempen vader nassau. ze is een dikke knuffel kont. houd van aandacht en is erg nieuwschierig. ze is al hoofstel en zadel gewend. bij ons heeft ze nog geen zadel opgehad. wil haar eerst aan ons en de omgeving laten wennen.
zou haar nu al voor geen goud willen missen. ga er nu steeds 2x per dag heen. lekker knuffelen borstelen stukje lopen en voeren.
moet nog even uitzoeken hoe ik foto's hier kan plaatsen groetjes savanna
heeej, zie dat je uit makkum komt googlede bij zoeken even op makkum dus vandaar kwam ik hier terecht, de pony nog nooit gezien maar leuk beestje. groetjes