ik wil graag mijn merrie laten dekken door een springhengst. welke hengst zou gezien de afstammeling hier goed voor zijn? merrie is zelf nogal lui en rustig dus ik wil wel een hengst met wat meer karakter.
Wij hebben voor een afstammeling gekozen van Heartbreaker. Heel geliefd in belgië worden ook belgisch gefokt. daarvoor hebben wij een rustige merrie die erg werklustig en vriendelijk is. Quasimodo van de molendreef hebben we besloten te nemen. Carriere is helaas beëindigd door vervelende blessure maar die is niet erfelijk
wij dachten misschien aan eldorado van de zeshoek. wat vinden jullie van deze hengst. nog erg jong dus niet veel bekend van zijn nakomelingen. mijn merrie heeft een hele vlakke kont, en ze is echt heel rustig, dus wil ik wel een veulen fokken met wat meer pit p.s. hoe moet je er een foto opzetten ??
Cassaron is een Ginus uit het lijntje van Tepic la sila. (en dat was niet het enige internationale springpaard wat uit die moeder kwam)
Casaron is een hele mooie moderne Gelderse hengst. Een bijkomend voordeel van het fokken met deze hengst is dat je niet meteen alle dressuurkwaliteiten over boord gooit.