arabiertjes zoals;
-w.h. justice
-ajman moniscione
-justify
http://www.arabian-futurity.com/
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

yildiz schreef:Gelukkig dat smaken verschillen; ben niet zo'n WH Justice fan, CA drager ook.
Ik vind Qatar echt een geweldig mooie hengst, ben heel erg benieuwd naar zijn nakomelingen!!
.Maar inderdaad smaken verschillen, deel je mening wat betreft Abha Qatar, geweldige mooie jonge hengst
Ik dacht al dat ik deze reactie ging krijgen!
Je heb gelijk, het blijft een fantastisch paard met super kwaliteiten! Voor mij persoonlijk zou dit alleen betekenen dat ik nooit met hem zou willen fokken; ik vind CA echt heftig en het risico op zo'n aandoening bewust door te willen fokken zou absoluut niet mijn keuze zijn.
yildiz schreef:toeka schreef:Zeker mooie hengstenOok mijn smaak. Abba Qatar mag er ook zeker wezen...
3 jr geleden heb ik gedekt met Ajman Moniscione. Daar is een merrietje uitgekomen.
Foto's?!!

Ragdollcat schreef:Wat een mooie arabieren zeg, alleen die sommigen die hebben zulke extreme snoekshoofden dat het lijkt of de snoet is gebroken en naar boven is gezet om een kromme hoofd te krijgen, eng gewoon dat is niet normaal meer, dat is te veel erin gefokt dan dat een arabier er hoort uit te zien.
Ragdollcat schreef:Wat een mooie arabieren zeg, alleen die sommigen die hebben zulke extreme snoekshoofden dat het lijkt of de snoet is gebroken en naar boven is gezet om een kromme hoofd te krijgen, eng gewoon dat is niet normaal meer, dat is te veel erin gefokt dan dat een arabier er hoort uit te zien.

Krijg je toch ineens een heel ander beeld of niet?! Lijkt het veel minder "eng"
Ragdollcat schreef:Gewoon met een mooie arabierenhoofd, maar geen neus extreem naar boven geknakt.
Ik zie genoeg arabieren maar zit niet echt in arabierenwereld, maar ik weet van een arabierenfokker, ik noem geen naam, dat extreme snoekshoofd niet van oorsprong de bedoeling is van een arabier, het is eringefokt, dat is me uitgelegd.
Maar wat ik hier zie vind ik wel erg extreem, of is dat normaal? ik wil graag meer weten en leren.
Wel heb ik zelf een AV, van kossack stud.
Dus brand gerust los.