Het enige positive wat ik eruit kan halen is dat we weer kunnen kwijlen bij de hengst
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.....en het had me ook al een vermogen gekost aan scannen en insemineren, de dierenarts kwam volgens mij 1x per maand een week lang elke dag. De allerlaatste kans begin september (toen het dekseizoen eigenlijk al was afgelopen, maar de hengstenhouder was zo vriendelijk om een uitzondering voor mij te maken ) eindelijk drachtig en het jaar erop een schitterend veulen
(helemaal gitzwart en supermooi)!!! Dus het wachten werd beloond, hopen dat het bij jou ook zo gaat, maar ik weet hoe je je voelt. Veel succes
Citaat:Met dit warme weer vertelde is de hengstigheid meestal kort, maar HEEL krachtig, en HEEL gunstig voor bevruchting!!!
(Kore) van mij is momenteel weer hengstig, en dit keer wel heeeeel erg! Achterbenen en staart helemaal onder de viezigheid, om de haverklap die staart omhoog, bij andere paarden snuffelen en dan keihard gillen, al showend over het erf heen huppelen (alsof zij de hengst is ipv merrie) staart op dr rug...
Poeh, zal blij zijn als het weer over is dalijk!
. Sorry, kon dit grapje niet laten.)