! Mijn naam is MDR's Dark Gauke en ik ben een arabo-fries merrietje, geboren op 09/03/2010 om 16u. Ik was eigenlijk maar verwacht tegen de 14de, maar 'k heb besloten me toch iets vroeger te laten zien. Mijn fiere mama is de friese stermerrie Marije Jildau, mijn papa is de arabofries Yk Sybren P. Mama stond onder toezicht van camera en halsteralarm, maar ik vond dit niet nodig, dus ben ik lekker overdag geboren! Mijn baasje Valerie is dus van haar werk naar huis gevlogen, maar gelukkig was de stalknecht aanwezig die haar via de telefoon op de hoogte kon houden. En ik ben er dus werkelijk snel uitgefloept, maar ja, ik ben dan ook snel in alles hé, rechtstaan lukte me al na twee keer proberen en de melktank had ik ook direct gevonden! Slapen doe ik niet graag en om mij te zien neerliggen, moet je dus ook erg snel zijn, ik sta liever recht. Vandaag mocht ik zelfs al eventjes op de wei en leuk dat ik dat vond. Heb alleen nog een ding niet helemaal door, hoe ik aan die 2 dingen terzelfdertijd kan tutten, want als ik aan de ene drink komt er uit de andere ook melk met als gevolg dat mijn neusje gans vol melk plakt en mijn tong is niet lang genoeg om dit af te likken hoor
Ik zal jullie maar niet langer in spanning houden en mijzelf es showen hé:
Hier zei ik: "Hello world!" (zie je mijn beentje zitten?)
Hier moest ik even wennen aan de koude temperatuur, brrr ...
Met mama op stal
Lekkere melktank, zie je het tweede straaltje melk? Daardoor hangt mijn snoetje vol melk
Een van de weinige keren dat ik neerlag ...
Mijn eerste stapjes met mama op de wei
Hier ging het al vrij vlot
Mijn lieve melksnoet
Ben ik geen fotomodel?
En dan nog een foto van mijn mama ...
En mijn papa ...
En nu maar hopen dat ik groot en sterk wordt hé! Ik ga er in ieder geval van genieten, hopelijk jullie ook!