Voorbrengen van Arabische volbloeden is niet zonder risico

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Patrickv

Voorbrengen van Arabische volbloeden is niet zonder risico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-10 18:59

Emme

Re: Voorbrengen van Arabische volbloeden is niet zonder risico

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:41

Dat is al oud nieuws hoor... Jammergenoeg is Tom nog niet direct vrij!

Rawaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 00:21

Hmmm, suggestieve taal voor het opstarten van een topic...........................

Tom zit daar in een zeer benarde situatie, eentje die je je ergste vijand niet zou willen wensen!

Je komt daar wel in de gevangenis voor mindere dingen... Lees maar een keer rond.

Als iedereen zijn vingers gekruist kan houden, dan kan Tom misschien sneller vrijkomen.

Gedronken op of neer,.... ze moeten maar geen alcohol schenken dan. Hypocriet land, t loopt daar trouwens ook vol prutsmutsen. 8)7 8)7 En elke man (van die nationaliteit) zit er daar met meer dan eentje aan zijn zijde. Arme meisjes, verkocht door hun familie voor een beetje geld... En dan gaan de burka/abaya dragende vrouwen eens de toorts zwaaien, sorry! Ik vind niet dat Tom het voorbeeld moet zijn van hun streng (belachelijk) regime tov RELIGIEUZE wetten.

Patrickv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-10 12:27

Ik dacht dat de hoertjes in Dubai zaten en ze in Abu Dhabi niet lachen met alcohol gebruik, laat staan serveren. Inderdaad niet een land om dronken op straat een politieagente aan te klampen want dan maak je mogelijk kans op dezelfde behandeling als de paardjes die hij traint als je dat bedoeld ......................

00000000

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 09:59

Rawaat schreef:
Hmmm, suggestieve taal voor het opstarten van een topic...........................

Tom zit daar in een zeer benarde situatie, eentje die je je ergste vijand niet zou willen wensen!

Je komt daar wel in de gevangenis voor mindere dingen... Lees maar een keer rond.

Als iedereen zijn vingers gekruist kan houden, dan kan Tom misschien sneller vrijkomen.

Gedronken op of neer,.... ze moeten maar geen alcohol schenken dan. Hypocriet land, t loopt daar trouwens ook vol prutsmutsen. 8)7 8)7 En elke man (van die nationaliteit) zit er daar met meer dan eentje aan zijn zijde. Arme meisjes, verkocht door hun familie voor een beetje geld... En dan gaan de burka/abaya dragende vrouwen eens de toorts zwaaien, sorry! Ik vind niet dat Tom het voorbeeld moet zijn van hun streng (belachelijk) regime tov RELIGIEUZE wetten.

en daar ben ik het volledig mee eens!
Hoop dat Tom snel weer vrij is!

jazz-fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 10:17

Patrickv schreef:
Inderdaad niet een land om dronken op straat een politieagente aan te klampen want dan maak je mogelijk kans op dezelfde behandeling als de paardjes die hij traint als je dat bedoeld ......................

Waar slaat dit nu weer op.. Dit is een opmerking die kant noch wal raakt mijn inziens :x

Hoop dat Tom snel weer thuis is.
Heeft iemand misschien contact met familie/vrienden van Tom?
Hoe gaat het nu met hem?

Jade

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 10:25

rawaat: beetje bevooroordeeld? abu dhabi is zeker wel een stuk vrijer en moderner dan jij suggereert.

patrickv: er wordt zeker wel alcohol geschonken in abu dhabi, met name in engelse clubs, als christen zijnde mag je ook gewoon alcohol drinken daar, maar je dient je wel te gedragen.

jazz-fan: zweepslagen worden nog steeds gebruikt als straf in abu dhabi, maar ten opzichte van buitenlanders worden zeker wel andere straffen gehanteerd dan voor locals. neemt niet weg dat aanraking van een politieagente natuurlijk een ernstig misdrijf is in zo'n land.

jazz-fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 15:17

Bedoel dus dat de paardjes die Tom zou trainen hetzelfde ondergaan.. Die opmerking raakt kant noch wal mijn inziens..

Jade

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 15:30

jazz-fan schreef:
Bedoel dus dat de paardjes die Tom zou trainen hetzelfde ondergaan.. Die opmerking raakt kant noch wal mijn inziens..

ahzo _O- tja tom ken ik niet, dus dat zou ik niet weten :D

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 00:54

Dit topic gaat niet over AV, hier een slotje