Mijn paard heeft de laatste tijd bijna alle symptonen van drachtigheid
. En ik voelde vandaag ook veel beweging in haar buik!
Ze heeft wel ooit een veulen gehad, dat is alleen al wel zo'n 10 jaar geleden. Ze heeft altijd al wel een "dracht"buikje gehad.. Maar ze valt altijd wel heel erg af op als ze op stal staat. Ze staat nu dus ook op stal, maar ze heeft zo'n ontzettende puntbuik gekregen. Ook is ze de laatste tijd met rijden heel sloom en valt ze na 1 rondje gallop al weer terug, ze kan het gewoon niet meer bijhouden.
2 weken terug ongeveer had ze zo ineens uit het niets een beetje koliek en dat was ook gelijk diezelfde dag weer over.. Het enige is dat haar uier nog niet vol is, maar mijn instructrice vertelde dat dat heel vroeg voor de bevalling nog vol kan lopen.
Ik heb haar nu bijna 2 jaar. Toen ik haar een half jaar had heb ik geprobeerd om haar drachtig te krijgen, maar dat is niet gelukt. Toen is ze in het voorjaar van 2009 per ongeluk gedekt. Ik dacht toen nog: zul je zien dat het nu wel lukt
. Terwijl ik er toen een beetje van af was.. Ik hoorde later ook van mensen die haar nog van vroeger kennen dat ze heel moeilijk drachtig is te krijgen, dus dacht ik helemaal dit is niet gelukt. Tot dus tot zo'n 2 weken geleden dat ze heel erg symptonen begon te laten zien. Nu vind ik het wel weer hardstikke leuk als ze een veulen krijgt. Het is dus zeer welkom als ze echt drachtig is
.Ik laat haar voor de zekerheid nog wel even scannen of opvoelen. Maar vind het wel super spannend!

.