Hengst Floribot?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Laureentje

Hengst Floribot?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-10 12:31

Hallo,

ik ben erover aan het denken om mijn driejarige merrie komend jaar te laten dekken. Zij is een Warkant van het Gestelhof x Laurin Holstein x Abgar x Joost. Warkant is een Ferro x Furioso.
Het is een echte bruine allrounder. Ze heeft goede basisgangen en goede springmanieren en ze is heel braaf in de omgang.

Ik heb een paar hengsten, maar ik kan niet van alle hengsten de informatie vinden die ik zoek, zoals bijvoorbeeld Floribot. Dit is een duitse hengst van Florestan x Weinberg. Ik kan heel weinig vinden op internet. Weten jullie iets van deze hengst?

Misschien kennen jullie een andere hengst die wellicht bij deze dame zal passen. Ze is nu ongeveer 1.64 m, ze groeit nog, want de nakomelingen van mijn fokmerrie hebben toch even de tijd nodig om groot te worden. (mijn ruin is na zijn derde tot nu nog ongeveer 4 centimeter gegroeid, hij is nu 7). Ze heeft een schouder meer stijl dan schuin. Haar achterhand is kort maar sterk, ze draagt ook meer. Galop en stap is fantastisch, draf is nu redelijk. Ze staat op dit moment meer in het vierkantsmodel dan in een rechthoekmodel, maar ik denk dat daar nog verandering in gaat komen. We willen haar rond juni laten dekken.

Ik heb ook gedacht aan Upgrade en Phin Phin.

Bedankt alvast.

Renske