ik denk er steeds over dat ik er later een wil kopen, maar weet eigenlijk niet zoveel over het ras
kunnen jullie me wat inlichten?
over zijn algemene karakter, dressuur, springen,buiten of allround enzovoort
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dol op eten, liefst heeeeele dagen
, lief, aanhankelijk, sterk, slim, soms pittig soms ook erg rustig, over het algemeen redelijk koel in hun koppie, sommigen zijn druk, sommigen erg voorwaarts. Zijn niet gemeen, tenminste vind ik, je kunt er veel mee, dressuren, springen, buitenritten, crossen, endurance, mennen enz.
dat met geen sterren ben ik het niet mee eens kijk bv maar na super_freek @ bokt rijdt Z met haar haf Charas geloof ik M en ken nog wel wat haffeis die hoger in de dresuur lopen

Juangi schreef:o0eefje0o schreef:dat met geen sterren ben ik het niet mee eens kijk bv maar na super_freek @ bokt rijdt Z met haar haf Charas geloof ik M en ken nog wel wat haffeis die hoger in de dresuur lopen
Dit verschilt per paard. Maar de meeste zijn er niet heel goed in. Natuurlijk heb je uitzonderingen.
. 
misschien wat LRV, maar moet echt geen Z lopen! wil vooral een betrouwbaar paard waar je ook eens rustig mee buiten kan zonder je druk te hoeven maken over die vuilbak en die bank die daar zijn..(hoop dat het wat duidelijk verwoord is
) 

wat leuk