afstammelingen facet???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
krunsjkim
Berichten: 602
Geregistreerd: 04-06-03

afstammelingen facet???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-03 22:24

hai mensen!

Euhm ja ik heb sinds een jaar een nieuw paard...Een afstammeling van Facet is het. Het is echt een schatje maar hij heeft wel een paar rare trekjes... HIj kan bijvoorbeeld helemaal opeens uit het niet enorm gestressd zijn en je moet eigenlijk alles heel rustig aan doen en lief..anders raakt meneer in paniek. Hiervoor had ik juist een heel erg relaxte pony qua omgang dus dit was wel ff wennen, nu kan ik er echter wel beter mee omgaan en om lachen.
Maar goed zodoende kom ik dus op mijn vraag. Zijn er nog meer mensen met afstammelingen van acet het Lijkt me Leuk om daar fot's van te zien en zoja hebben die ook deze trekjes of ie het echt puur mijn paard alleen?? Nou ja goe dik hoop dat ik snel reacties krijg!

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 09:20

Mn instructrice heeft een Facet fokmerrie, heel mooi gefokte merrie uit een goede stam. Merrie komt uit 1992, kampioen vd Flevopolder, stermerrie. Vos, 1.67 m. Merrie heeft een heel braaf karakter en zorgt heel goed voor haar (Radar-)veulen. Ze mocht zelf wat langergelijnd zijn, maar voor de rest is het een uiterst aansprekende merrie, die ook nog eens goed kan springen (Facet x ster pref prest v. Zaire x ster pref prest v. Formateur x ster prest v. Lucky Boy xx, of in elk geval zoiets Haha! ). Ze heeft eerder veulens gehad van Darlington en Cabochon, tot dus ver lijkt de Radar beter.

krunsjkim
Berichten: 602
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-03 09:47

Oow ja dit is ook zeker een erg lief en braaf paard maar soms kan ie plotseling dus even stressen....vind ik een beetje raar. dank je wel voor je antwoord!

krunsjkim
Berichten: 602
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-03 15:43

Heeft niemand hier een afstammeling van Facet???

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 08:41

Bij ons op stal staat een facet merrie. Mooie merrie, met goeie veulens. Verder weet ik er niet zoveel van. Moet je maar aan Pipo vragen.