hallo, ik heb een afstammeling van karlos nou ben ik zijn stamboom aan het uitpluizen wie heeft er informatie waar ik wat mee kan?? el beauty en eduard, elegant, kenaf en de moeders :Corinda X, Parinda X , Paramythia xx GSB XXXXIV. en Blue boy's Nieuwmoed?? alvast bedankt
Corinda en Parinda (vos, 1968, en geregistreert in engelse A.A.S.B Vol VII) zijn Anglo-Arabieren.
Paramythia is een engelsvolbloed geregistreert in GSB vol 34 ... foto van haar vader Panaslipper: (gefokt in Ireland, heeft 11x gelopen met 6 plaatsingen 4/1/1, heeft van 57-64 in UK ter dekking gestaan, 65-75 export naar Japan) Er heeft toen destijds zelf een Parlementaire Debat plaatsgevonden betreffend het verkoop van Panaslipper naar Japan (http://historical-debates.oireachtas.ie ... 50014.html)
Nieuwmoed: Het was een goedgekeurd hengstje voor het NRPS en liep ZZ-spr & Z-sgw & L2-dressuur . OOK liep hij mee in het EK voor nederland bij eventing. Is nu Keur.
he leuk dat je een afstammeling hebt van karlos! ik heb deze hengst afgelopen winter gereden! helaas net voor hij de verichting moest lopen kreeg hij last van een pees blessure! ook Elegant heb ik gereden! hiermee was ik Z springen en M1 dressuur..
Binkiej
Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-11 09:46
heel erg bedankt voor de reacties ik ga er zeker even naar kijken