Alvast bedankt!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
RhealLover schreef:Maar zoals al gezegd de manen bij een AV zijn heilig, never nooit aankomen en er voorzorgen dat de bos mooi lang blijft en kan doorgroeien.
Een mooie volle lange bos met manen hoort gewoon bij een AV.
xDenies schreef:Ik heb een half Av'tje, maar dat maakt niet echt uit.
Bij mijn merrie zijn de manen ook godsheilig .. een deel hangt nu tot haar schouder, ander deel had ze eraf geschuurd door een leuk vliegje dat haar had pijn gedaan - wat nu wel weer hard aan het groeien is.
Ik moet jammer genoeg wel alles in een hengstenvlecht of iets dergelijks doen, anders heb ik binnen no-time klitten (als ze een keer schud, hupakee grote klit erin), dus dan maar hengstenvlecht erin
(Iemand tips dat het niet zo gaat klitten? =S)
Ik vind altijd ook dat je van de manen van een paard moet afblijven, ongeacht het ras. Ze hebben het net als de staart nodig.
Iemand bij mij thuis heeft alle manen eraf geschoren omdat ze het irritant vond om bij te houden - het arme ding ..
Hier heeft ze dan een barbie staart in
http://i48.tinypic.com/255rn1c.jpg
Bonjoy schreef:xDenies schreef:Ik heb een half Av'tje, maar dat maakt niet echt uit.
Bij mijn merrie zijn de manen ook godsheilig .. een deel hangt nu tot haar schouder, ander deel had ze eraf geschuurd door een leuk vliegje dat haar had pijn gedaan - wat nu wel weer hard aan het groeien is.
Ik moet jammer genoeg wel alles in een hengstenvlecht of iets dergelijks doen, anders heb ik binnen no-time klitten (als ze een keer schud, hupakee grote klit erin), dus dan maar hengstenvlecht erin
(Iemand tips dat het niet zo gaat klitten? =S)
Ik vind altijd ook dat je van de manen van een paard moet afblijven, ongeacht het ras. Ze hebben het net als de staart nodig.
Iemand bij mij thuis heeft alle manen eraf geschoren omdat ze het irritant vond om bij te houden - het arme ding ..
Hier heeft ze dan een barbie staart in
http://i48.tinypic.com/255rn1c.jpg
Cowboy Magic!!