Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
(hoewel ik heel goed weet hoe oud ze is) Ik heb haar in de eerste instantie verboden om in de mond te kijken. Omdat ze schimmel is (nu bijna wit) had ze toch enige aanwijzingen. Letterlijk zei ze, gezien de kleur waarschijnlijk een jaar of 15... maar dan ziet ze er wel erg goed uit voor haar leeftijd
. Toen mocht ze van mij in de mond kijken (gniffel gniffel) al steigerend is dit toch gelukt. Toen zei ze: ja ik denk dat ik goed zit. NIET DUS, ze is 21 jaar! 
Citaat:Een goed en betrouwbaar station stuurt of insemineert alleen goed sperma.
Mist schreef:Er bestaat toch een keurmerk voor hengstenhouderijen ? in mijn geval gaat het om Zangersheide. De DA verbaasde zich over de hoeveelheid, als grapje zei hij zal ik die andere merrie ook doen ?!
. Dit mag dus officieel niet en als er een controleur langskomt ben je zwaar de banketstaaf. Suzanne F."]
[quote="Mist schreef:Er bestaat toch een keurmerk voor hengstenhouderijen ? in mijn geval gaat het om Zangersheide. De DA verbaasde zich over de hoeveelheid, als grapje zei hij zal ik die andere merrie ook doen ?!
. Dit mag dus officieel niet en als er een controleur langskomt ben je zwaar de banketstaaf.