nationaal kampioenschap indoor mennen voor shetlandpony's

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bontegevaar

nationaal kampioenschap indoor mennen voor shetlandpony's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-10 23:02

Wie komen er 13 maart 2010 nog naar Hellendoorn om een greep te doen naar een titel?

Ben erg benieuwd of er nog mensen zijn die zich op gaan geven. Op dit moment zijn er nog niet zoveel inschrijvingen.
Erg jammer! Maar kan het me wel voorstellen. Iedereen heeft weinig voorbereidingstijd gehad met dit 'lekkere' weer.

Ben benieuwd of er hier mensen zijn die zich al opgegeven hebben of die zich nog op gaan geven.

JoyCiej007

Re: nationaal kampioenschap indoor mennen voor shetlandpony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 00:43

Tsja ik ben nog heel erg aan het twijfelen, al hoewel ik al wel weken geleden contact met je had opgenomen voor het inschrijfformulier......

Inderdaad vanwege de héle korte trainingsperiode, ze heeft nu 3 maand volledig stilgestaan, met af en toe wat crossen voor de slee en wandelen, v/d week gaat het ook weer hele week regenen. Verder is vervoer voor ons altijd vrij lastig, dus ja ik twijfel nog steeds eigenlijk, alhoewel ik het erg leuk vind.

Hoop heel eerlijk gezegd wel dat de organisatie dit jaar beter is geregeld als vorig jaar.....

bontegevaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-10 08:52

Wat was het grote probleem vorig jaar? Het enige echte domme was de prijsuitreiking geloof ik. Vond ik ook. Maar daar heeft men wel van geleerd hoor. De rest liep toch wel of heb ik wat gemist??

92smartie92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 11:35

Heb je daar geen startkaart en dergelijke voor nodig? Lijkt me wel leuk om aan mee te doen.. Alleen een erg korte trainingsperiode.. Waar zou je je dan kunnen inschrijven?

bontegevaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-10 13:44

Nee, je hebt geen startkaart nodig. Je kunt je opgeven op dit mailadres...

f.knobben@online.nl (dit is het mailadres van de voorzitter, niet de mijne)

Als je me even je mailadres PB't dan kan ik je ook een uitnodiging sturen met uitleg en inschrijfformulier.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 13:45

bontegevaar schreef:
Wat was het grote probleem vorig jaar? Het enige echte domme was de prijsuitreiking geloof ik. Vond ik ook. Maar daar heeft men wel van geleerd hoor. De rest liep toch wel of heb ik wat gemist??

Ik had het idd over de prijsuitreiking, heeft volgens mij nogal wat los gemaakt bij mensen, was ook erg jammer.
Maar idd, als men daar van leert is het goed, toch?

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 13:04

Ben nog steeds in twijfel....
Maar wanneer sluit de inschrijvingstermijn echt?
Edit: zijn er inmiddels al wat meer deelnemers?

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 15:39

En ? ............ wie rijden er allemaal mee in hellendoorn, wij willen jullie wel komen aanmoedigen hoor ! :+

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 15:45

bontegevaar schreef:

daar heb ik dan niks van gemerkt :n

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 22:47

Ik heb inmiddels besloten niet te starten; heb haar 2 weken geleden voor 't eerst sinds 4 maanden maarliefst weer even ingespannen, totaal geen trainingsmogelijkheden gehad afgelopen maanden qua weer, vind het dus tegenover de pony niet fair om te starten, hoe leuk indoors ook zijn.

Een excuus naar betrokkenen vanwege het voorval van vorig jaar zou wel op z'n plaats zijn geweest.

Hoop dat 't een mooie wedstrijd word, misschien kom ik nog wel even kijken.

Edit: ik krijg net dit mailtje binnen:
Citaat:
Beste menners,

Wegens te weinig aanmeldingen voor het n.k. mennen voor shetlandpony's hebben we besloten de wedstrijd niet door te laten gaan.
We overwegen sterk om het evenement in oktober 2010 een nieuwe kans te geven.
Voor de menners die zich wel opgegeven hebben spijt het ons zeer.
Onze indoor menwedstrijd voor paarden en pony's gaat a.s. zondag (14 maart) wel door mocht u hier aan mee willen doen dan kan dit nog door u per omgaande aan te melden via de mail.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en hopelijk zien wij u op het vervolg van deze wedstrijd.

met vriendelijke groet,

Freddy Knobben.
voorzitter menclub "Helderse Voerluu".

Zonde, maar wel een erg verstandig besluit, denk dat er maar heel weinig mensen zijn die wel de mogelijkheid hebben gehad om te trainen. Zou het erg leuk vinden als het in oktober wel doorgang zou vinden, een jaar lang wachten is ook weer zo wat....
Niet leuk voor de mensen die zich wel hebben opgegeven, maar wel een verstandig en eerlijk besluit.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 08:17

Oh dat is jammer, nou ja......verzin wel iets anders leuks om te doen !
Hoop dat het volgende keer wel doorgaat. 8-)

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 14:42

Jammer, ken meer evenementen met dit probleem.

Zelfs het districs kampioenschap hier komend weekeind is erg rustig komend weekeind.