Maar denken jullie dat ik zou scoren met dit paard bij de keuring?
Het is een merrievan 6 jaar oud en 1.70 hoog haar afstamming is Jetset d x havidoff x G.Ramiro Z

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LV7DRLJJ.jpg
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

snissje schreef:Nobody??
snissje schreef:Echt niemand??

JoyCiej007 schreef:snissje schreef:Nobody??snissje schreef:Echt niemand??
Heb geduld alsjeblieft; is erg irritant als iemand op deze manier om reacties 'smeekt' en bovendien ook nog z'n eigen topic omhoog schopt. Is ook tegen de regels van bokt
Denk bovendien dat je deze vraag niet hier moet stellen, maar in het forum over KWPN'ers, en daarbij is het wel een stuk handiger te beoordelen vanaf foto's of 'deze merrie naar de keuring kan' als je goede en correcte standfoto's hebt waarop de bouw van het paard ook goed zichtbaar is.
Hoe zit het met de euromillion cijfers van deze week stoffel? Je weet al ik win is er taart
whahahah merelhof schreef:en stoffel heeft een glazen bol, daar moet je echt rekening mee houden, die ziet een paar foto's onder een deken en die weet hoe een paard loopt onder het zadel loopt en hoeveel sportpotentie het -heeftHoe zit het met de euromillion cijfers van deze week stoffel? Je weet al ik win is er taart
stoffel schreef:er staat duidelijk bij wat ik uit deze foto's opmaak, de enigste foto waar je wat meekunt is de draf foto hierop loopt de merrie teveel op de voorhand en komt duidelijk wat te kort voor het sterpredikaat.

echt jammer