hopelijk staat dit bericht hier goed... wil je anders temmen?
er is een paardje waar ik helemaal gek op ben. Zo gek dat ik er serieus over na zit te denken om haar te kopen. Dus ben al over het een en het ander na aan het denken (zoals stalling etc.) Maar hoe duur zal ze ongeveer zijn? Ik heb het namelijk nog niet aan de eigenaar gevraagd (ze is een manegepaard, ik weet niet of ze wel te koop is) maar STEL DAT..?
Hier wat informatie over haar;
Zwarte merrie, geboren op 18 maart 2001. Ze heeft 3 jaar geleden een mooi en gezond veulen gekregen. Ze is wel afgekeurd op haar voorbenen, dus ik zal nooit echt wedstrijden met haar kunnen rijden en nooit echt ver kunnen komen met dressuur. Daarnaast KAN ze wel redelijk mooi lopen, maar in de lessen wordt ze 9 van de 10x met bijzet gereden aangezien ze echt sterk is. En ze zit haar achterhand er heel slecht onder. Ze is een echte merrie, kan soms behoorlijk bitchy zijn.
Ze is vaak hengstig en heeft daar best veel last van. Ook is ze behoorlijk koliek gevoelig, in het verleden heeft ze al diverse koliekaanvallen gehad (hier is ze ook voor geopereerd) maar als ze elke dag uit haar stal komt, op vlas staat en oppassen met de kwaliteit van het gras, heeft ze er eigenlijk geen last van. Ze is geen allemandspaard; ze kan niet met elk paard omgaan en in de bak is het ook niet verstandig om te dicht achter haar te rijden.
http://94.100.121.206/546000001-5460500 ... _avck.jpeg
(zo loopt ze vaak niet onder zadel
)Hoe dan ook, ik ben wel helemaal gek van haar!
Wat zou ongeveer de vraagprijs kunnen zijn? (dan weet ik ongeveer waar ik aan moet denken)

ga met koudbloedkim mee rond de 900 en eigenlijk nog wel wat minder..