Ik ben opzoek naar een orginele naam voor mijn aankomend veulentje.. misschien weet iemand iets orgineels???
afstamming:
Naam merrie: Zippos hot mover (vader; hot chocolate chop, vader v/d vader; slow moving hotrodder, vader v/d vader v/d vader; hotrodders jet set) (vader van dr moeder; Zippo pine bar) Kleur v/d merrie: Sorrel
Naam hengst: HC Gambler by tari (vader; Tabasco tari, vader v/d vader; Taris Catalyst (vader v/d moeder; Oley page) Kleur v/d hengst: Buckskin
Het liefst heb ik een combi van de namen van de ouders, ook zeker iets van de vader erin, dit was namelijk mn eigen hengst, die we helaas afgelopen december hebben moeten laten inslapen. dit is zijn enige quarter nakomeling dus vandaar...
Ik hoop op ideeen!!
vencedor
Geplaatst: 18-02-10 12:48
..... hot Gambler. Kun je zelf nog een naam ervoor verzinnen die je mooi vind?
ohw wow wat een gave namen al!! ik ga deze zeker opschrijven, in afwachting wat gaat passen bij het veulen, ook kwa kleur!! dank jullie wel alvast.. en nog meer ideeen zijn natuurlijk welkom!
Asjemenauw
Geplaatst: 18-02-10 13:07
Gambler's choise Zippo kan de roepnaam Choise zijn
gambler09
Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-10 13:15
hoe moet ik ook alweer een foto plaatsen, ik weet even niet meer hoe ik dat via mijn album moet invoeren in een berichtje.. dan kan ik even een foto van beide ouders laten zien...
Move Hot Like Tari Only Hot Gambler Show Me The Money
Toekie
Geplaatst: 18-02-10 15:42
Gamblers Last Mover Ima Moving Gambler (moving = ook; roerend, treffend) Slow Making Moves Gambler On The Move Gamblers First Moves Gamblers Movement(s) Moved By Gambler Gamblers Dont Move Zippos Last Gamble
IndianVegas
Geplaatst: 18-02-10 15:42
Ik ben hierniet zoon held in maar vind het wel leuk om te doen
Show My Tari Moves Tari's Hottest Mover Tari's Hot Chocolate Moves By Tari Hot Cat Set Tari Tari's Hot Jet Set Tari's Hottest JetSet