Dit vind ik nu echt doodzonde en stom!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 12:01

Rosiewozie schreef:
oh wat fijn dat ik het niet meer om mij gaat.

nope, je bent helemaal vergeten! Haha!

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 12:01

MissHIS schreef:
Bokt...het grootste en GEZELLIGSTE paardenforum van de Benelux! Pling


Idd best wel grappig!!! Haha! Haha! Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 12:36

Hebben jullie niet de neiging om net als bij het Lagerhuis te gaan staan terwijl jullie kwooten? Haha!

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 12:51

Hear hear en mogen we ook punten geven, of inzetten Tong uitsteken

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 12:51

Ik vind het wel amusant hoor! Hahahaha

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 13:22

Wow, al 11 reacties zonder ruzie Afbeelding, zit ik hier echt wel op FA??

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 13:26

Kayla schreef:
Wow, al 11 reacties zonder ruzie Afbeelding, zit ik hier echt wel op FA??


Touché Haha! Haha!

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 13:27

Ach als het nergens over gaat hoef je ook niet van mening te verschillen Knipoog

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 13:55

nou Anoukie, aan jou om weer van repliek te dienen, want anders gaat dit topic nergens meer over. De zet is aan jou! *LOL*

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-03 17:02

Huilen Huilen Huilen Huilen

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 17:04

Koortje schreef:
|( Huilen Huilen Huilen


Het is beter zo Koortje Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Trek het je gewoon allemaal niet teveel aan!! Haha!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-03 17:06

o dat doe ik al lang niet meer, maar wetend dat deze twee kemphaantjes elkaar nog wel eens bij mij op stal tegen zouden komen, eeeeeh, hoe ga ik dat aanpakken? Haha!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 18:20

Koortje schreef:
o dat doe ik al lang niet meer, maar wetend dat deze twee kemphaantjes elkaar nog wel eens bij mij op stal tegen zouden komen, eeeeeh, hoe ga ik dat aanpakken? Haha!


Dan zal ik bij deze aantonen de verstandige te zijn van de 2 en ik parkeer deze discussie dus totdat ik bij Koortje op stal " tha bitch" in het echie tegenkom. Ga ik dan wel verder aangezien (en dat zeg ik nogmaals maar eens) anders Koortje de dupe wordt (en blijft in dit geval).

Mag Desiree van mij het laatste woord hebben omdat ik niet tegen domme mensen op kan Haha!. Laf van mij he Knipoog *LOL* !

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 18:49

Jippie het is weer als vanouds, met dezelfde *piep* opmerkingen die andere mensen ook op andere fora's gebruiken Knipoog

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 20:28

chantal1 schreef:
Jippie het is weer als vanouds, met dezelfde *piep* opmerkingen die andere mensen ook op andere fora's gebruiken Knipoog


Ach joh, maak je niet dik, het is toch niet zo erg? Zolang er maar niemand huilend achter de pc zit thuis !

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 20:53

Anoukie schreef:
Dan zal ik bij deze aantonen de verstandige te zijn van de 2 en ik parkeer deze discussie dus totdat ik bij Koortje op stal " tha bitch" in het echie tegenkom. Ga ik dan wel verder aangezien (en dat zeg ik nogmaals maar eens) anders Koortje de dupe wordt (en blijft in dit geval).

Mag Desiree van mij het laatste woord hebben omdat ik niet tegen domme mensen op kan Haha!. Laf van mij he Knipoog *LOL* !

ik hoef hier niet eens te argumenteren. Deze opmerkingen zeggen meer over jou dan over mij. Jij bent degene hier die anderen namen noemt, niet ik! Ik kom alleen maar met............ argumenten Haha! Maar nu maak je het me te gemakkelijk. Jammer........ ik zie geen uitdaging meer.

er is echter door deze discussie wel de volgende vraag in me opgekomen: wat zal het percentage sportpaarden zijn (en laten we voor het gemak wedstrijdpaarden nemen) die uit een moeder komt met predikaten? Ik denk dat daar een antwoord in ligt.
Laatst bijgewerkt door Desiree op 11-06-03 21:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 21:11

sarabande schreef:
Ach als het nergens over gaat hoef je ook niet van mening te verschillen Knipoog


Toch heb je gelijk hoor Haha!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 21:31

Nee, je hoeft niet meer te argumenteren, dat zei ik toch al? Nogmaals, leer eens lezen dan kun je jezelf een hoop frustraties besparen. Al is het natuurlijk wel leuk om je elke keer met je eigen woorden te confronteren Haha!.

Als je echt graag wilt dat ik inhoudelijk op je (door jou argumenten genoemd) opmerkingen inga, doe ik dat dus, zoals ik al had geschreven, liever persoonlijk. Dan hoef ik mijn argumenten ook niet iedere keer opnieuw te typen en nog eenvoudiger te vertellen om ervoor te zorgen dat jij ze snapt, dan kan ik het gewoon 1 op 1 vertellen met verbale communicatie erbij.

Toch bijzonder dat je het als een uitdaging ziet om met iemand te communiceren die volgens je eigen woorden niet helemaal bij zijn (of in dit geval bij haar) volle verstand is. Over wie zegt dat nu meer?
Laatst bijgewerkt door Anoukie op 11-06-03 21:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 21:33

Desiree schreef:
er is echter door deze discussie wel de volgende vraag in me opgekomen: wat zal het percentage sportpaarden zijn (en laten we voor het gemak wedstrijdpaarden nemen) die uit een moeder komt met predikaten? Ik denk dat daar een antwoord in ligt.


Ik zou zeggen: begin een nieuw topic met je eigen merrie als voorbeeld.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 21:38

Anoukie"]
[quote="Desiree schreef:
er is echter door deze discussie wel de volgende vraag in me opgekomen: wat zal het percentage sportpaarden zijn (en laten we voor het gemak wedstrijdpaarden nemen) die uit een moeder komt met predikaten? Ik denk dat daar een antwoord in ligt.


Ik zou zeggen: begin een nieuw topic met je eigen merrie als voorbeeld.
[/quote]
Hoe kan nu één paard iets zeggen over een percentage? *LOL*

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 21:42

Desiree"]
[quote="Anoukie"][quote="Desiree schreef:
er is echter door deze discussie wel de volgende vraag in me opgekomen: wat zal het percentage sportpaarden zijn (en laten we voor het gemak wedstrijdpaarden nemen) die uit een moeder komt met predikaten? Ik denk dat daar een antwoord in ligt.


Ik zou zeggen: begin een nieuw topic met je eigen merrie als voorbeeld.
[/quote]
Hoe kan nu één paard iets zeggen over een percentage? *LOL*
[/quote]

Je moet ergens beginnen, nooit bij 100 %. Wat ik bedoelde (weer een keer een nog eenvoudiger antwoord): start een nieuw topic, bijv. met een poll en neem je eigen merrie als eerste, als voorbeeld, en vergelijk dan met anderen om tot een percentage te komen. Nou zo moeilijk was dat toch niet Knipoog?

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 21:46

Kayla schreef:
Wow, al 11 reacties zonder ruzie Afbeelding, zit ik hier echt wel op FA??


Het was ook te mooi om waar te zijn Clown

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 21:47

[quote="AnoukieJe moet ergens beginnen, nooit bij 100 %. Wat ik bedoelde (weer een keer een nog eenvoudiger antwoord): start een nieuw topic, bijv. met een poll en neem je eigen merrie als eerste, als voorbeeld, en vergelijk dan met anderen om tot een percentage te komen. Nou zo moeilijk was dat toch niet Knipoog?[/quote]
dat blijft te kleinschalig vrees ik. Misschien zou ik het kwpn eens moeten bellen of die een indicatie hierover kan geven. Als ze daar wel iets van bijhouden.

Daarbij, al zou mijn merrie al een antwoord kunnen geven, dan moeten we daar nog veel te lang op wachten. Eerst moet ze maar eens drachtig worden, vervolgens moet ze baren, vervolgens moet het veulen 3 jaar worden en hopen dat er niets mee gebeurt, en vervolgens moet het veulen dan uitgebracht worden op wedstrijd. En dan is het nog maar afwachten of het een goede ruiter krijgt. het hangt af van erg veel factoren allemaal.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 22:28

Ok, eens. Maar misschien toch een leuk idee voor een nieuw topic? Gewoon dat men eens kritisch kijkt naar zijn/haar paard en de moederlijn die erachter zit, met of zonder sport, predikaten, PROK etc. Aan de andere kant misschien te confronterend voor sommigen denk ik. Maar goed, bel het kwpn eens, misschien kom je zo wat verder wat dat betreft.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 23:41

Nieuw topic lijkt inderdaad een slim plan mits het daar gezellig blijft.
Het gaat nu enorm offtopic...