Barst maar los! Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Barst maar los!
ik heb al 20 jaar eigen fjorden, ze blijven je uittesten ALS je ZELF niet consequent bent...

)

Een bultje sneeuw is ineens een monster, dus daar gaat ze dan luid snurkend met huppelpasjes langs. Als er een fietser langskomt doet ze net of die fietser tegen haar aan komt ofzo en dan maakt ze echt zo'n geluidje van 'huh? fiets je tegen me aan?' en een huppeltje. 
Als ze een bit in heeft kan ik haar nu meestal wel houden, maar had laatst nog dat ze ineens los over straat rende m.b.v. dat trucje . 

En verder bij op zadelen pony weg en zadel ligt ook ergens paar meter verder op.

Wat een schurk!
)
. En dat pakt soms wel eens pijnlijk uit, pony had echt een voorkeur voor, eh... bepaalde lichaamsvormen van vrouwen zegmaar... Vooral mijn moeder heeft dat een paar keer ondervonden, en ze vond het dan ook echt een rotknol.
), stoepranden en geverfde strepen op de weg.

Verder heeft hij erg de neiging om als je niet goed oplet en de bak is niet afgesloten, eruit te rennen, naar het dichtsbijzijnde grasprietje te sjezen en daar dan heerlijk te gaan staan eten
Verder heeft ie een tijdje gehad dat hij het bit vastpakte en totaal niet meer stuurbaar was en maar 1 kant op wilde, richting het land!!! Dat was wel een beetje vervelend.