Ik heb zojuist het paspoort van mijn verzorg tinker in handen gekregen en kon nu dus zien dat hij op 02-09-2000 is gekeurd bij de registerruinen van 7 jaar en ouder en daar een 1e premie+ster heeft gehaald. Graag zou ik willen weten of er in de Battie van rond die periode nog meer info staat. De naam van de tinker is officieel Royal Creeks Boncho (wij noemen hem gewoon Boncho)
Als iemand me kan helpen hoor ik het graag. Mocht iemand weten of je die Battie eventueel nog kan "bestellen" bij het NSvT dan hoor ik dat ook graag.
Helaas is de Battie niet meer op te vragen bij het NSvT. Dus mocht iemand nog wel oude Batties hebben liggen en voor mij willen kijken of er nog wat meer over Boncho instaat dan hoor ik dat graag.
Das jammer!! Staat daar helemaal geen info in over de keuringen of wordt Boncho gewoon niet genoemd?
aricia
Geplaatst: 10-02-10 21:23
Ik heb nog eens gespeurt en blinde vink die ik ben ,hij staat er wel in bij de uitslagen vermeld , Royal creeks boncho van Jerry van Beek ,1ste premie en 1ste van zijn groep ,geen foto's helaas . hij staat in battie nummer 3 ,kwartaal 2000
Yep!! Heb PB gehad. Ben nu eigenlijk alleen nog op zoek naar het stuk zelf. Eigenlijk dus naar iemand die de Battie kan missen. Ik kan hem namelijk niet meer via het NSvT krijgen.....