Ik heb haar 2 jaar geleden verkocht zodat ik een paard kon kopen om de paardensport opleiding mee te doen. Dit was voor mij een hele moeilijke keuze. Ik had Stella toen al 3 jaar en moest kiezen tussen haar en mijn toekomst. Heb toen alles geprobeerd.. Haar laten leasen door mensen en zelf proberen een ander paard te leasen, maar ook dit werkte niet. Dus moest ik haar verkopen om een ander paard te kopen.
Heb haar toen op internet geplaatst en toen ging het ineens heel erg snel! binnen 2 weken kwamen er mensen uit zuidholland en die hebben haar ook gekocht. Heb haar zelf mogen weg brengen. Woe graag weten waar ze terecht kwam! dit is 2 jaar geleden.
Een week terug tipte iemand mij dat ze Stella te koop had zien staan, na veel overleg ook hier thuis (aangezien ik ook al 2 pony's heb en dit financieel best duur is) en er een groot wonder mocht gebeuren hebben we haar zaterdag opgehaald uit zuidholland en staat ze nu samen met mijn 2 andere pony's lekker te genieten (brr van het koude weer). Het gaat heel goed met haar en ik ben zo blij dat ik haar terug heb!!!
Nu gaat ze ook nooit meer weg. Helaas moet ik wel afscheid nemen dit jaar van 1 van mijn andere pony's. Maar dit stond al gepland alleen gaat het nu iets sneller dan de bedoeling was!
paar foto's van mijn knappe meisje!

Wil toch nog even de mensen bedanken di ehet mogelijk hebben gemaakt om Stella weer bij mij terug te krijgen!

Herkende ze je nog?