Wij hebben een nakomeling van Flora Hof's Magic, ze is nu 3, en lekker speels en eigenwijs. ik was benieuwd of er nog meer mensen een nakomeling van deze hengst hebben, want ik kom er maar zo weinig tegen...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Kan heel erg haar eigen zin door drammen, en is vrij dominant. Maar ook wel weer echt een aanhankelijke pony en een echte dame! Hier een foto, in mijn profiel staat ook nog wel een!
ik was al bang dat er helemaal niemand zou reageren
leuke pony! wel jammer dat ze zo klein is
die van mij is vrij groot, ik denk 1.49? heb dr nog niet laten meten... ze is iig groter dan dr mams, die is 1.48
Het is echt een schatje, maar wel eigenwijs... en idd erg aanhankelijk en een echt dametje 
gebrek aan bokt-ervaring denk ik. sorry!
Is ze al beleerd?
ik vind het wel een leuk maatje. We wouden vorig zomer met haar naar de keuring, maar toen bedacht ze, dat ze ingevlochten en helemaal op en top verzorgt, dubbel gevouwen in de trailer moest gaan liggen... dus dat gaan we deze zomer weer proberen.
Ze is nog niet beleerd, kent wel het bit. eerst lekker helemaal uitgroeien!
zonde is dat!
Cisss schreef:Ja, ik vind dat de maat niet heel bepalend mag zijn, blijkbaar wel dus. Inderdaad, die hengsten ook. Alhoewel er nu wel steeds meer hengsten doorgelaten worden die E-pony zijn. Leandros Sirik (al een wat oudere hengst) is ook 1.51 m. of zo.