Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

newmom schreef:hij is er idd nog.
ook niks verkeerd aan als je bij hem een paard koopt..
mits jij of iemand die je meeneemt er genoeg verstand van heeft
t blijft een handelaar, niet negatief bedoeld!
kohtje schreef:Ja dat weet ik. Maar het is wel een mooie plek om er eens veel paarden bij elkaar te zien. Fokkers hebben het vaak niet zo graag dat je alleen maar komt kijken. Al moet ik zeggen dat ik hier al door meerderen ben uitgenodigd om te komen en daar ben ik heel blij mee.
Morgen weet ik hopelijk meer over mijn zieke paard,hopelijk kan hij nog een paar jaar mee.
Elskevree schreef:Dat is vervelend nieuws dat het niet goed gaat met je paard. Sterkte!
Om antwoord te geven op je laatste vraag: ik zit ruim 13 jaar in de PRE's en ik zie in vergelijking met KPWN-ers geen verschil qua beengebreken. Hebben de dierenartsen meer gezegd? Beengebreken is een ruim begrip...
Naar wat voor soort paard ben je op zoek? Ik heb zelf merrie staan (wordt in mei 3) waar ik een goed tehuis voor zoek. Ze is heel getalenteerd voor de sport (goede, ruime bewegingen) en is ook al verkeersmak (alleen aan de hand uitgeprobeerd natuurlijk). Ik heb haar nog niet officieel te koop staan. foto's kan ik bij interesse mailen.
)