Wie hebben er een Kladruber?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

moravita

Wie hebben er een Kladruber?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-10 02:22

Sinds ik mijn nieuwe en mag wel zeggen grote liefde Siglavy Mantova op stal heb, ben ik eigenlijk wel benieuwd of er meer mensen in Nederland zijn die ook een Kladruber hebben en rijden. Ik hoop van jullie te horen!

Zalamera

Re: Wie hebben er een Kladruber?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 00:37

Ik heb een kladuber ruin van inmiddels bijna 24 jaar jong. Siglavi Pakra I Morgana 45 is zijn naam. Hij is gefokt in Slaninany. Heb je foto's van Mantova??? Ben benieuwd...

Zalamera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 00:39

Afbeelding

moravita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-10 20:36

Jippie!! Wat leuk dat jij ook een Zwarte hebt!! Ik ben niet zo handig in foto's plaatsen. Maarree... hij staat op onze website en dan onder nieuws. Bij Aletta heeft een nieuw paard. Ik zal ook nog vragen of een van onze meiden voor mij een foto kan plaatsen :o

ben benieuwd of je vind dat hij op jou paard lijkt :D

Zalamera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 15:43

Wat een mooi, leuk paard! Het is wel een echt kladruber met dat ramshoofd. Mor heeft dat ook een beetje, maar niet te erg.
Hij is ondertussen half met pensioen, al bijna 24, maar vind het geweldig om voor je te werken. Toen ik nog met mijn opleiding bezig was in belgie heb ik veel wedstrijden met hem gereden. Hij heeft ZZ zwaar gelopen.
Wat is Mantova zijn stokmaat? Kladrubers zijn meestal wel groot, maar Mor is maar 1.59 en een halve cm.
In 2000 ben ik in Tsjechie geweest bij de 2 staatsfokkerijen van de kladrubers in Kladruby en Slatinany. Was echt een geweldige ervaring om daar te kijken. Dan weet je meteen waar je paard geboren is.
Is Mantova ook in de staatsfokkerij geboren?

Hier nog wat foto's op mijn album: http://www.mijnalbum.nl/Album=GCBA34J8