Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!
Marion71 schreef:Rafustinels was jaren terug mijn hengstenkeuze voor mijn merrie. De hengstenhouder vertelde me toen dat hij slecht bevruchtte en dat veel merries van hem terug kwamen. Of hij alleen dat jaar slecht(er) sperma heeft of in z'n algemeenheid weet ik niet. Wel dat het een mooi en fijn dier is. Je mag best tevreden zijn met een gratis dekking van hem. Mijn ervaring is ook dat hij goed op bloederige merries past.
Erretje schreef:Marion71 schreef:Rafustinels was jaren terug mijn hengstenkeuze voor mijn merrie. De hengstenhouder vertelde me toen dat hij slecht bevruchtte en dat veel merries van hem terug kwamen. Of hij alleen dat jaar slecht(er) sperma heeft of in z'n algemeenheid weet ik niet. Wel dat het een mooi en fijn dier is. Je mag best tevreden zijn met een gratis dekking van hem. Mijn ervaring is ook dat hij goed op bloederige merries past.
Dit verhaal ken ik ook, een vriendin van mij wilde Rafurstinels voor haar merrie, maar de hengstenhouder vertelde er toen ook bij dat hij slecht bevruchtte. Hij bood toen eventueel Rubels aan en die is het toen ook geworden.
sandra8 schreef:Hallo ik heb een dekking gewonnen van de hengst Rafurstinels wie heeft er ervaring met deze hengst hoe fokt hij?
Ik heb een merrie van sandreo?