Wij verwachten van het voorjaar een haflo. Moeder is een haflinger merrie v. Apollo v. schafferden, vader is de AVS hengst Bas Safari. Zijn er meer bokkers die een haflo hebben? Ben nl érg benieuwd wat er uit deze combi gaat komen. Bas Safari schijnt geen vos te dragen, dus als t goed is wordt het geen vos
Ik heb geen haflo maar mijn merrie is wel gedekt door Bas Safari. 5 Maart is ze uitgerekent. Ze vertelde mij dat deze hengst al ongeveer 50 veulens heeft rondlopen en ze allemaal of zwart of bruin zijn. Ik ben benieuwd met mijn schimmel merrie.
hoi ik verzorg op het moment een haflo een erg leuk beestje, erg braaf maar wel echt meer een haf om te zien, eigenlijk amper eigenwijs en hij is wel enigzins lui maar wel meewerkend
Hoi, ik verzorg ook een haflo, waar ze niet van weten wat precies de kruising is. De eigenaar had een haflinger gekocht zonder te weten dat ze drachtig was. Verkopers wisten ook van niets
Maar er is wel een heel leuk beestje uit voort gekomen :
kelly, als de vader en moeder onbekend zijn, hoe weet je dan dat het een haflo is?
Djilna
Geplaatst: 08-02-10 16:18
Wij hebben 2 haflo's op stal staan. Komen uit 2 Haflingermoeders en 1 Arabische hengst, de donkervos Juravel OX die vlak daarna is overleden. Schat dus dat deze 2 halfbroertjes zo'n beetje zijn laatste kids zijn...
De ene is een 'gewone' vos geworden, de andere gaat meer richting haflinger. Manen zijn wat lichter dan de vacht. Ze zijn nu 2 jaar oud.
niet alles met een dish in de neus voert arabisch bloed. Anyway, op de foto's in je profiel heb ik alleen een voor aanzicht, dus daar kan ik niks op beoordelen. Zie er een leuke pony op, maar niet perse haflo
Ik heb een halfo-arabier gekend, vind het dikwijls echt prachtige paarden. Is altijd wel een verrassing of het veulen meer op een halfinger of arabier gelijkt. Halfo's kunnen bijvoorbeeld op een luxehalfinger lijken maar evenwel op een arabier met een aparter kleurtje. Heb eerlijk gezegd nog geen enkele haflo gezien die ik niet mooi vond.