[TI] Bijrijder voor super toffe tinker

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Boortjuh

Bijrijder voor super toffe tinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-10 11:20

Hoi allemaal, voor mijn lieve eigewijze maar knappe tinkerman zoek ik een leuke bijrijder.
Diesel is zijn naam. Diesel staat nu nog in Emmen maar vanaf 1 maart staat hij in Berkel en Roderijs en daar zoek ik iemand voor.
Het gaat om 2 a 3x per week ligt er maar net aan want ik werk onregelmatig.
Je mag alles met hem doen als je maar goed voor hem bent. Ik zoek eem dame of heer met pit want mijn Tinker is er een die je echt beweging moet geven dus alleen uur stappen is niets voor hem.
Ik rijd ook wedstrijden en dat je ook met hem doen. Liefst zoek ik iemand die dressuurmatig goed bezig is zodat ik ook wat van jou kan leren. Diesel loopt ook voor de kar en ik heb ook een kar dus heb jij je men bewijs mag je hem zo mee nemen naar buiten. Menbewijs vereist ivm verzekering.
weet je iemand voor mij of lijkt het je zelf wel leuk ik hoor het graag groetjes

Ik vraag wel een kleine bijdrage in de kosten.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Berdien

Re: Bijrijder voor super toffe tinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 12:04

Topics voor het zoeken van bijrijders horen hier: [EA-VP] Verzorgpaarden Echter heb je daar 25 berichten voor nodig, waar jij op dit moment nog niet aan voldoet. Vandaar dat dit topic op slot gaat.
Heb je 25 berichten op het Informatief tabblad, dan kun je volgens de regels van EA-VP daar een topic plaatsen.