hoi ik heb een 7 jarige ruin en ben eigenlijk opzoek na de afstamming van mijn paard ik heb een beetje navraag gedaan over mijn paard en waarschijnlijk is het een nakomeling van Guco van Uunckhoeve maar dit weet ik niet helemaal zeker...Ik ben nu eigenlijk benieuwd of er iemand informatie heeft over deze hengst of over zijn nakomelingen...eventuele foto's zijn welkom
oke leuk om te horen.Die van mij is wat dat betreft in het begin met iets nieuws heel koppig en lastig maar als ie het eenmaal kent doet ie het echt super...
oosterhoff
Geplaatst: 18-04-10 21:51
Zie mijn profiel voor een paar foto's (de vos dus).
Lief paard soms wat neurotisch maar wil altijd voor je werken en denkt altijd mee.
seraina
Geplaatst: 20-10-10 16:05
Hee! Ik heb een nakomeling van guco, Ruin. 17 jaar oud. 1.59 L1 dressuur en b springen. Super veel potentie in het springen maar omdat hij al wat ouder is doen we het rustiger aan...
Ik schop hem even omhoog, volgens mij mag dat op FB? Jenga_8 bezit ook een Guco, mijn bijrijdpaard Heerlijk werkwillig dier is het Fijne springer, fijn ruim
Heb een nakomeling gehad. Beetje sensibel maar verder heel erg meewerkend en lief. Heeft nu een veulentje en dat is een knapperd geworden. Springen lijkt niet hun sterkste kant. Heeft iemand een foto vna Guco?