) maar nu is ze dus weer goed op gewicht denk ik zelf wat vinden jullie?Ze heeft en houd wel altijd een hangbuikje helaas!

We gaan binnenkort weer hard aan het werk om dr weer een beetje figuur te geven
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) maar nu is ze dus weer goed op gewicht denk ik zelf wat vinden jullie?

hou er wel rekening mee dat ze inmiddels 18 jr is en vanzichzelf heel stevig gebouwd is volgens mij dierenarts.

het is immers nog winter, en ze is ook al wat ouder, kan je beter nog een laagje spek erop houden.
denk dat dat nu nog het enige is wat je kan doen
xApple schreef:Nee ik verkijk me niet op haar buik.
Die is inderdaad flink, maar ook haar hals is
vrij dik. Is niet gezond en staat ook zeker niet leuk.
Loesje88 schreef:Ze lijkt mij ook nog iets te dik, maar ik zou nu niet meer gaan minderen met voerhet is immers nog winter, en ze is ook al wat ouder, kan je beter nog een laagje spek erop houden.
En als je straks weer lekker kan gaan rijden zal je zien dat ze wat 'strakker' zal wordendenk dat dat nu nog het enige is wat je kan doen
SecretLIN schreef:Mijn merrie is zomers dus altijd te dik (ja grotendeels mijn eigen schuld ik weet het) maar nu is ze dus weer goed op gewicht denk ik zelf wat vinden jullie?

SecretLIN schreef:Mijn vaste dierenarts is gister toevallig langs geweest (ze kwam niet voor mijn merrie maar ergens anders voor) heeft haar nog bekeken en die zegt juist dat het reuze meevalt

(Geintje) nee was gewoon benieuwd naar jullie mening mag die van mijn dierenarts hier toch ook wel plaatsen? Jeskim schreef:Ik vind het er ook nog wel aardig dik uit zien.. Die nek kan inderdaad zo lijken, ik heb zelf een Halldor merrie, mensen die deze hengst kennen zullen het snappen van haar nek, maar die lijkt ook altijd spekkig terwijl ze dit jaar behoorlijk slank was na het afspenen van het veulen..
Maar dan nog mag er wel wat vanaf..
xApple schreef:Super dat je ermee bezig bent, de winter is juist een
fijne tijd om ze wat af te laten vallen.