Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bonte_bente schreef:ongemakken kun je kopen....
ik zou verder kijken naar een gezondere tink.
persee merrie??
zijn ook een hoop leuke ruinen te koop....
momo_lover schreef:bonte_bente schreef:ongemakken kun je kopen....
ik zou verder kijken naar een gezondere tink.
persee merrie??
zijn ook een hoop leuke ruinen te koop....
Wat zie jij onder een gezonde merrie ik weet van mijn dame en dat zeg ik er eerlijk bij als je haar hooi hoog geeft gaat ze hoesten last van het stof ligt het op de grond natuurlijk nergens last van. Dit jaar heeft ze mok gehad omdat het te droog was en niet de mogelijkheid had om naar de zee te gaan. (heeft mok door droogte)
Bij elk paard zit wel iets en als het misschien door kleine aanpassingen gewoon te verbeteren of helemaal weg is dan is er vindt ik niks aan de hand.
Mok heeft bijna elke tinker met een berg sokken eens in zijn leven wel een keer last van

)

maar idd niet elke tinker is geschikt voor kinderen (maar bij welk ras is dat wel). Ik denk dat je dat gauw genoeg merkt als je dochter de tinker uitprobeert met rijden/ in omgang

als dat oké is zou ik me niet teveel zorgen maken 
dapperdier schreef:Voor een meisje van 11 die nog maar 1 jaar op een manege heeft gereden zou ik eerlijk gezegd geen tinker aanbevelen. Dat heeft niet veel met het ras te maken, ik zou zelf op zoek gaan naar een leuke pony voor niet te veel geld die al doorgereden is.
Op zich is de leeftijd van de tinker prima dus als het klikt kun je de knoop doorhakken. Vergeet niet dat een tinker veel kracht heeft en die ook gebruikt bij momenten van discussie.
Carolien1986 schreef:hai,'
E 2500,- lijkt mij veel geld voor deze tinker. Ook heeft ze een 1e premie.
Succes met de aanschaf!!