Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ladydarkness schreef:Hallo,
weet iemand of er nog diepvriessperma is van Topas? (Marco Polo x Farn x Camillus)
en van G.Ramiro Z?
alvast bedankt.
ladydarkness schreef:Hallo,
weet iemand of er nog diepvriessperma is van Topas? (Marco Polo x Farn x Camillus)
en van G.Ramiro Z?
alvast bedankt.
robertjong schreef:Ik heb per ongeluk je email weggegooid, sorry.
Voor diepvriessperma van Topas, zou ik contact opnemen met familie Okkermans, grondlegger van de freiminka stam in het noorden van het land.
Mijn diepvriessperma verkoop ik niet en gebruik ik voor mijn eigen merrie. Als je het nog kan krijgen is
het misschien via Keros in Belgie. Ik weet niet hoe het de afglopen jaren is bewaard en dus of het nog goed is. De kwaliteit van mijn diepvriessperma van ramiro is zeer goed, goed bewaard in een container met stikstofslot, echter daar was de prijs ook na. Laatste en zeer hoge aanbod voor het sperma kwam uit Frankrijk.
Over het verhaal oude hengsten, leeftijdsinterval, fokkerij vooruit helpen doet mij niks. Ik probeer internationale springpaarden uit een goede merrielijn, met bewezen hengsten om zo de kans te vergroten.ladydarkness schreef:Hallo,
en van G.Ramiro Z?
alvast bedankt.