Na een aantal gesprekken op stal bij ons over het aankomende show west en alle daarbij komende rubrieken, vroeg ik mij het volgende af.
Is er animo onder de jongste onder ons voor een rubriek leading rein??? Deze rubiek zal dan gaan plaatsvinden op de show west op 16 mei in de middenbeemster.
Onderstaand een uitleg.
Als je nog niet zo zeker bent van je paardje als hij een leuk pakkie aanheeft of je durft nog niet zelf los te rijden, kun je ook meedoen aan de categorie "Leading Rein".
Deze rubriek is bedoeld om de allerjongste leden ook mee te laten doen bij het (Oosters) gecostumeerd rijden. Een volwassenene mag je dan begeleiden aan een "Lange Leidsel" (dat is in het Nederlands voor "Leading Rein"). Het leukste is als die volwassene ook verkleed is in (oosters) tenue.
Om de rubriek niet te beperken tot alleen oosters zou je ook als dresuur ruiter, cowboy of in een andere leuke outfit kunnen meedoen. Het is dan natuulijk wel het leukst als de volwassene meedoet en ook een outfit aandoet.
Ik ben benieuwd of er animo voor is.
Groetjes Silvia
Judith_VB
Geplaatst: 17-01-10 21:36
Leuk initiatief!
Hoe jong is jong?? Mijn nichtje is zeer geïnteresseerd en is 11 jaar (of moet dat nog worden ) Ze wil met onze Bollie dan de leadline als cowboy doen. Dus voordat ik de jonge dame iets ga beloven zou ik wel graag horen of het doorgaat
daniellekas
Geplaatst: 20-01-10 22:45
super leuk idee mocht dit doorgaan net zoals judith al zegt.