Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Cynthiaaapje schreef:Ik heb dan geen haf maar een fjord, deze word in mei 2 jaar en is nu zo'n 140-145cm. Groeit ook goed door dus.. Als ik Elvira mag geloven kun je er vanaf zijn 2e zo'n kleine 10cm bij op rekenen voor zn schofthoogte als ie 3 is.
Cynthiaaapje schreef:Ik heb dan geen haf maar een fjord, deze word in mei 2 jaar en is nu zo'n 140-145cm. Groeit ook goed door dus.. Als ik Elvira mag geloven kun je er vanaf zijn 2e zo'n kleine 10cm bij op rekenen voor zn schofthoogte als ie 3 is.
Paula1990 schreef:Cynthiaaapje schreef:Ik heb dan geen haf maar een fjord, deze word in mei 2 jaar en is nu zo'n 140-145cm. Groeit ook goed door dus.. Als ik Elvira mag geloven kun je er vanaf zijn 2e zo'n kleine 10cm bij op rekenen voor zn schofthoogte als ie 3 is.
Nou dat is niet waar , zoveel groeien ze over het algemeen echt niet en daar zou ik dus ook niet op rekenen! Je moet zon 4-5 cm erbij optellen dan zit je ongeveer goed!
Je moet daar echt niet vanuit gaan dat ieder paard standaard vanaf zijn 2e jaar nog 10cm groeit, je komt dan toch vaak bedrogen uit.