ik weet het echt niet meer...
-ze groeien niet echt snel
-ze schuurt ze op een bepaald plekje af
dus. wat zouden jullie met deze manen doen?
* ik ga wedstrijden rijden.

zie ook het plekje waar ze schuurt. (niet zomerexceem. )
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Marieke1495 schreef:HinkeLover_ schreef:ik heb ook hetzelfde probleem, mijn pony heeft hele mooie manen, maar op een bepaald plekje schuurt ze haar manen er altijd af, ik lees even mee dus!
irritant he?![]()
* ik zat er ook aan te denk om ze gewoon zoals westrijd ponys ze hebben te trekken?
Marieke1495 schreef:ilse86 schreef:itch away gebruiken. mijn paard schuurt ook, maar niet door eczeem. door itch away schuurt ze minder.
nou, kijk, ze wil eten tussen de stal door, daardoor gaat het er steeds af.
kaatje89 schreef:Ze schuurt dus niet bewust.. Het enigste om het schuren dus tegen te houden is om dat tegen te gaan...
Mijn pony stond eerder ook in een grote loopstal, met meerdere paarden en die moesten met hun hoofd onder een buis langs om te eten.. Dit heeft ook een deel van z'n manen gekost. Gelukkig staat hij nu ergens anders![]()
Die van mij had een deel echt compleet kaal..
Je kunt met wedstrijden gewoon knotjes maken, dan valt het denk ik minder op, of een hengstenvlecht..
Als ik jou was zou ik er toch iets aan proberen te doen..
precies het zelfde als hier. maar kan er echt niets aan doen.
Marieke1495 schreef:Destino schreef:Je kunt ook een hengstenvlecht maken, dan vlecht je over dat plekje heen en dan valt het niet zo op
dat blijft niet zitten.
. En knotjes staat bella goed