Zo was ze:
En zo ziet ze er nu uit:

Filmpje:
Dikke buik draven
Maargoed, nou maak ik me niet echt super veel zorgen om de dikte van haar buik(naja ze moet niet heel veel verder groeien want dan ontploft ze) maar meer omdat ze zo gevoelig is. Voordat ze drachtig was mocht ik overal aan komen, dr buik, dr uiers schoonmaken de hele mikmak, geen probleem vond ze prima. Maar sinds ze een paar maanden drachtig is mocht ik al niet meer onderaan haar buik komen. Nou mag ik zelfs niet mijn handen op haar flanken leggen want dan tilt ze haar been gelijk op. Heb nog niet uitgeprobeert wat ze doet als ik mijn hand niet weghaal want blijkbaar vind ze het niet prettig wat ik doe. Als ik haar gewoon borstel met een zachte borstel mag ik 9 van de 10 keer wel gewoon haar buik poetsen dus ik denk niet dat ze er echt pijn aan heeft, zeker in combinatie met haar activiteit in het lopen. Dus ik ben een beetje in de war. Maar wat moet ik hier nou mee? Gewoon met rust laten zolang ze het niet prettig vind. Want als het veulentje er zo uit is moet het natuurlijk wel gewoon kunnen drinken. Kan de gevoeligheid invloed hebben op het wel of niet laten drinken van het veulen? En als ze hier moeilijk mee is, hoe kan ik dat oplossen?
Dit is mijn eerste veulen dus wil graag alles goed doen, ben misschien een beetje overbezorgd, maar beter dit problemen straks. Als ze bijna moet gaat ze trouwens 's nachts naar binnen zodat ze in stal kan bevallen ivm het weer, wil hier ook een webcam ophangen zodat ik er zeker weten bij ben om te helpen als dat nodig is(lees me suf over alles wat er fout kan gaan maar ga van het goede uit).